beantwoord

sind begin deze week sloom internet en uitval internet

• 25 mei 2012
  • 6 reacties
  • 1616 keer bekeken

Badge
Sind afgelopen dinsdag 22 mei 2012.
Het volgende probleem langzaam ladende intenet pagina,s , 1e pagina opent goed en daarna blijft hij tollen en opent de volgende pagina niet .
Via de nieuwsgroepen downloaden steeds wegvallende verbindingen [ poorten ] gaat 1 of 2 minuten goed en daarna stoppen de poorten dus .
Modem harde reset gegeven en alle kabels vervangen switchen uitgewisseld en het heeft niks geholpen .
Vandaag Telfort Helpdesk gebeld en de opmerking zet het maar op het Forum , waar gaat dat naar toe met Telfort , Slaat toch helemaal nergens op .
Ondeugende verbinding moet toch verholpen worden lijkt mij .
icon

Beste antwoord door penkie48 25 mei 2012, 21:32

Alvast bedankt Franzki .
Deze berichten had ik al gelezen , en ook over het online spelen.
Bij mij gebeurt het met gewoon internet pagina,s bezoeken en downloaden vanaf de nieuws groepen .
Baal er fiks van en de antwoorden van Telfort zijn wel simpel te noemen .
Met een oplossing komen ze nog niet , word vervolgd wie weet wat de nieuwe week gaat bieden . ????
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je hier al gekeken? http://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/latency-problemen-lag-26521/
Badge
Alvast bedankt Franzki .
Deze berichten had ik al gelezen , en ook over het online spelen.
Bij mij gebeurt het met gewoon internet pagina,s bezoeken en downloaden vanaf de nieuws groepen .
Baal er fiks van en de antwoorden van Telfort zijn wel simpel te noemen .
Met een oplossing komen ze nog niet , word vervolgd wie weet wat de nieuwe week gaat bieden . ????
Reputatie 8
Badge +16
Het kan natuurlijk in jouw geval ook een ander probleem zijn...

Kun je in het logbestand van het modem iets zien over een wegvallende internetverbinding.

Als de verbinding slecht wordt, kun je dan nog wel verbinding maken met het modem?
Badge
Modem blijft online .
Gisteren gereset is nog online geen uitval .
Er vallen gewoon gaten in de verbinding met de news server , gaat 2 minuten goed en dan blokken de poorten .
Ook gewoon paginas laden duurt erg lang .
http://www.grc.com/dns/benchmark.htm deze test is wel leuk Telfort is niet 1 van de snelste zo te zien .
probleem zal wel te maken hebben met het algemene probleem na de update van deze week .
we wachten wel weer af wat er komen gaat van Telfort .
En ja het modem kan ik aanspreken .
Pffft ik zat vanmiddag in de auto onderweg naar huis word ik gebeld door Telfort,

"De problemen zijn verholpen"

Ga toch weg het is alleen maar erger geworden. Filmpjes op youtube moeten nog bufferen in 240p en alles is super traag. Online gamen word onmogelijk gemaakt en er is nogsteeds geen officieel antwoord van Telfort!
Badge
Er is een wonder geschied volgens mij .
Na een nacht zonder internet en vanmorgen een reset van het modem werkt tot nu toe alles weer .
Telfort houden zo .

Reageer