beantwoord

Simkaart activatie gedaan onder het verkeerde nummer

• 10 januari 2018
  • 2 reacties
  • 105 keer bekeken

Mijn moeder heeft laatst een nieuwe mobiel gekocht. Aan mij vroeg ze of ik op Telfort.nl/activatie haar simkaart kon activeren. Dit heb ik gedaan, maar omdat mijn account gekoppeld is aan het account van mijn moeder, kan ik mijn eigen simkaart nu niet meer gebruiken, omdat ik een nieuw simkaartnummer heb ingevoerd. Ik heb een nieuwe simkaart besteld en hoop dat het probleem hiermee is verholpen, maar zou iemand me kunnen vertellen of het mogelijk is om mijn oude simkaart alsnog te gebruiken en weer te activeren?

Titel aangepast om beter vindbaar te maken
icon

Beste antwoord door Koffiemok 10 januari 2018, 21:54

@JasmijnVOp het moment dat er een nieuwe simkaart is geactiveerd kunnen de providers dat niet meer terug draaien.

Je hebt de simkaart van je moeder dus geactiveerd op het account van jezelf? Dan dien je zelf de simkaart te gebruiken. Daar staat namelijk nu jouw 06-nummer aangekoppeld.
De nieuwe bestelde simkaart moet je activeren op het account van je moeder.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@JasmijnVOp het moment dat er een nieuwe simkaart is geactiveerd kunnen de providers dat niet meer terug draaien.

Je hebt de simkaart van je moeder dus geactiveerd op het account van jezelf? Dan dien je zelf de simkaart te gebruiken. Daar staat namelijk nu jouw 06-nummer aangekoppeld.
De nieuwe bestelde simkaart moet je activeren op het account van je moeder.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Jasmijn, welkom op het forum. Zo te zien heeft onze mobiele wijsgeer Koffiemok je al geholpen. Aan zijn antwoord kan ik weinig toevoegen. Weet je zo voldoende?

Reageer