vraag

Services lampje rood en WiFi valt weg

• 26 oktober 2020
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,

Ik heb hetzelfde probleem, wifi valt vaak weg, het ‘Services’ lampje brandt dan rood. Ik heb de experia box v10 al eens gereset, maar het probleem doet zich dan toch opnieuw aan. Volgens mij ben ik nog niet over naar KPN, althans ik heb hier nog geen officiële bevestiging van. Als ik de servicelijn van Telfort bel verwijst een ingesproken boodschap me naar de website, dus daar kom ik niet verder. Alvast bedankt!

3 reacties

Hallo @MaaikeGr , vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer is, dan komt een moderator er op terug.

Reputatie 8

Ik heb hetzelfde probleem, wifi valt vaak weg, het ‘Services’ lampje brandt dan rood. Ik heb de experia box v10 al eens gereset, maar het probleem doet zich dan toch opnieuw aan.

Met services lampje wat rood gaat branden, wijst dat op een slechte connectie tussen hoofd ISRA aansluitpunt en de modem/router.   Zelfde advies wat eerder is gegeven:
Neem dan eens het volgende onderwerp door < HIER > en vervolgreacties.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @MaaikeGr, van harte welkom op ons forum! Lastig dat je verbinding het niet goed doet, en dat je er niet uit kwam bij de klantenservice. Ik zie inderdaad dat je nog niet overgezet bent naar KPN.

Heb je de tips van Babylonia al uitgeprobeerd? Wat hij aangeeft is juist, dit zijn de juiste stappen om bij de beginnen bij dit soort problemen. Laat je weten wat je hebt geprobeerd en wat het resultaat ervan is?

Reageer