beantwoord

Servicelampje lijft rood

• 2 maart 2018
  • 14 reacties
  • 880 keer bekeken

Ik kreeg maandag een sms dat ik de modem kon aansluiten. Heb dit ook direct gedaan. Echter sinds die tijd brandt het service lampje rood.
De modem is aangesloten met het bijgeleverde kabeltje op het Is/Ra punt. Kabeltje is ongeveer 1 meter. Heb het modem wel al gereset, biedt geen oplossing.
icon

Beste antwoord door Jubikelcats 2 maart 2018, 16:05

Ik heb wederom de poort uitgeprobeerd, modem een hard reset gegeven. Het lampje is veranderd naar groen, plus inmiddels ook een internet lampje erbij. Via mijn tablet nu uitgetest, en het werkt. Thx!
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Betreft het een nieuw abonnement en wat is de ingangsdatum
Volgens mijn contract 1 maart. En idd een nieuw abonnement
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Jubikelcats, het signaal is inderdaad opgeleverd. Kun je een foto maken van hoe het modem is aangesloten op het IS/RA punt en deze plaatsen in het topic?
Volgens onze gegevens bevindt je IS/RA punt zich in de slaapkamer. Klopt dit?
Nee het is/ra bevind zich in de woonkamer, tegen de buitenmuur.
Is deze foto duidelijk genoeg?

Hierbij nog een foto van hoe die in het modem zelf zit.

Reputatie 8
Badge +9
Er zit nog een ingang voor het kabeltje op het ISRA-punt, heb je die al geprobeerd..?
Het signaal *kan* op het tweede aderpaar zijn geleverd, indien aanwezig.

Ik was je al voor 😃 Ik heb die idd uitgeprobeerd ook. En ook daar blijft die rood, ook na een reset.
Reputatie 8
Badge +9
Jammer, het was het proberen waard... ;)
Kan je het ISRA-punt openmaken en checken of de kabeltjes wel goed aangesloten zitten..?
Volgens mij kan je de voorkant in zijn geheel afnemen als je rechtsonder op de knop drukt.
Of anders zelf maar even kijken.

Ik heb wederom de poort uitgeprobeerd, modem een hard reset gegeven. Het lampje is veranderd naar groen, plus inmiddels ook een internet lampje erbij. Via mijn tablet nu uitgetest, en het werkt. Thx!
Oh ja de bovenkap knalde er wel erg makkelijk af 😃
Reputatie 8
Badge +9
Je bedoelt het rechtse poortje..?
Hoe dan ook, graag gedaan... 😉
Klopt, het rechtse poortje
Reputatie 8
Badge +9
Klopt, het rechtse poortje
Nou, simpel opgelost toch..?
Veel plezier met je nieuwe abonnement. 👌
Reputatie 8
Badge +7
Ah, fijn dat je nu internet hebt en bedankt voor het plaatsen van de screenshot!

@Enterpise,

Bedankt!

Reageer