Service en kennis van Telfort geef ik een dikke 3

• 22 december 2018
  • 39 reacties
  • 1040 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo Allemaal

Er is te veel eigenlijk op op te noemen. maar zal beginnen.
Heb een Telfort abonnement genomen omdat ze mij toen een 40 mb down garandeerden. dat konden allen kpn en directe dochters. In het beging had ik inderdaad 40 mb. ga dat niet elke keer meten.maar 2 maand terug kwan ik er achter dat ik maar 25 mb meer had. Gebeld. Reactie dat dat 40 mb nooit heeft gekund en dat ik niet moest zeuren. Terwijl er ook in mijn contact staat 40MB gegarandeerd op uw adres. daarnaast wil het hun nog steeds niet lukken mijn inlog op mijn telfort te combineren met al mijn 3 mobile nummers.
12-12-2018 kreeg een mail "Op 14-12-2018 tussen 04:00 en 07:00 werken we in uw buurt aan de verbetering van ons netwerk". Vanaf dat moment was het hommels internet viel steeds weg en had maar 3 mb down en 6 mb up. Dus we konden er niets mee. Ook telefoon viel weg na elke minuut wel 15 sec waardoor verbindingen verbraken of niet tot stand komen. Diverse malen gebeld met Telfort. Kreeg sms met link om monteur van Guidion zelf te plannen tot mijn schrik zou dat kunnen op 11 januari 2019. Daar ging ik niet mee akkoord dus weer gereclameerd. En verteld dat het eerder moest, anders ik weg zou gaan. Er werd een spoed order aangemaakt volgens mij en zou de volgende dag gebeld worden. Geen telefoon gehad. Daarna diverse malen contact gehad rechtstreeks met Guidion. Kreeg geen planner aan de lijn maar een meisje die zij we bellen u.. Gisteren werd ik gebeld door Gudion. Dat de monteur 28 december langs komt. Dus nu hou ik gebrekkig internet, gebrekkig telefoon en gebrekkig tv. En Telfort durft mij prettige kerst dagen.te wensen Pffffffff.

Dus Telfort nog veel werk aan de winkel. Het is mooi snel nieuwe klanten te gaan aansluiten maar vergeet je vaste klanten niet.

VRAAG:
Dus wat gaan jullie hieraan doen

Groetje Roel

39 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Roel Reageert, wat een verhaal zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt van deze hele situatie. Ik lees dat je problemen hebt met de verbinding. Allereerst is de snelheid niet at je zou moeten halen en als tweede is sinds de werkzaamheden de lijn ook nog eens instabiel geworden.

Ik heb dan ook eens meegekeken. Waar de 40 Mbit/s vandaan is gehaald, dat durf ik niet te zeggen. Ik zie dat er namelijk maar maximaal 29 mogelijk is op jouw adres. Meer zal dit ook niet worden voorlopig.

Na 14 december begon de lijn weg te vallen. Dat is absoluut niet fijn. Conclusie: er moet een monteur langskomen, omdat we het probleem op afstand niet kunnen vinden. Nu kon deze pas in januari, maar na een keer gebeld te hebben is er toch 28 december nog een plaatsje vrij. Ik heb zo geen inzicht in de planning van Guidion helaas, maar zo voor kerst is het altijd een drukke periode.

Ik ben ook jouw verbinding nog even ingedoken. Deze is volgens mijn gegevens weer helemaal up and running, klopt dat? Of ervaar je nog steeds problemen?
Reputatie 1
Zal spannend worden voor Telfort om die dikke VETTE 3 te behouden. want de monteur is er nog steeds niet En zou tussen 8:00 uur en 12:00 uur komen
Reputatie 1
Inmiddels ook maar een klacht ingediend bij www.Klacht.nl
https://www.klacht.nl/guidion/
Reputatie 1
Heb tegen 12:30 gebeld met guidion na 10 minuten gewacht te hebben kreeg ik een jonge dame aan de lijn die zij inderdaad zal er een monteur moeten komen tussen 8:00 uur en 12:00 uur. Moet dit even doorspelen naar een andere afdeling die belt je zo terug. Hahahahahahahahahahahahaahahah. DIE MOET NOG BELLEN. Wat een Giga teleurstelling weer Telfort. Zal jullie morgen weer bellen maar hoe we dit gaan oplossingen met betalingen zullen we nog heel duidelijk moeten bespreken, Pffffff begin het irritant te vinden
Ik wil even reageren op een andere vraag of opmetking uit de startpost namelijk dit Mijn Telfort Thuis kan maar met 1 mobiel nummer gekoppeld worden. Met 3 verschillende nummers gaat gewoon weg niet. Een koppeling met 1 nummer is dat wel gelukt?
Reputatie 1
Hallo Allemaal

Er is te veel eigenlijk op op te noemen. maar zal beginnen.
Heb een Telfort abonnement genomen omdat ze mij toen een 40 mb down garandeerden. dat konden allen kpn en directe dochters. In het beging had ik inderdaad 40 mb. ga dat niet elke keer meten.maar 2 maand terug kwan ik er achter dat ik maar 25 mb meer had. Gebeld. Reactie dat dat 40 mb nooit heeft gekund en dat ik niet moest zeuren. Terwijl er ook in mijn contact staat 40MB gegarandeerd op uw adres. daarnaast wil het hun nog steeds niet lukken mijn inlog op mijn telfort te combineren met al mijn 3 mobile nummers.
12-12-2018 kreeg een mail "Op 14-12-2018 tussen 04:00 en 07:00 werken we in uw buurt aan de verbetering van ons netwerk". Vanaf dat moment was het hommels internet viel steeds weg en had maar 3 mb down en 6 mb up. Dus we konden er niets mee. Ook telefoon viel weg na elke minuut wel 15 sec waardoor verbindingen verbraken of niet tot stand komen. Diverse malen gebeld met Telfort. Kreeg sms met link om monteur van Guidion zelf te plannen tot mijn schrik zou dat kunnen op 11 januari 2019. Daar ging ik niet mee akkoord dus weer gereclameerd. En verteld dat het eerder moest, anders ik weg zou gaan. Er werd een spoed order aangemaakt volgens mij en zou de volgende dag gebeld worden. Geen telefoon gehad. Daarna diverse malen contact gehad rechtstreeks met Guidion. Kreeg geen planner aan de lijn maar een meisje die zij we bellen u.. Gisteren werd ik gebeld door Gudion. Dat de monteur 28 december langs komt. Dus nu hou ik gebrekkig internet, gebrekkig telefoon en gebrekkig tv. En Telfort durft mij prettige kerst dagen.te wensen Pffffffff.

Dus Telfort nog veel werk aan de winkel. Het is mooi snel nieuwe klanten te gaan aansluiten maar vergeet je vaste klanten niet.

VRAAG:
Dus wat gaan jullie hieraan doen

Groetje Roel

[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/icon/90x90/2a1668aa-2be2-431b-93d9-5f1ee8279c27.png[/img]
Jij vindt dit leuk

Hoi Roel Reageert, wat een verhaal zeg. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je baalt van deze hele situatie. Ik lees dat je problemen hebt met de verbinding. Allereerst is de snelheid niet at je zou moeten halen en als tweede is sinds de werkzaamheden de lijn ook nog eens instabiel geworden.

Ik heb dan ook eens meegekeken. Waar de 40 Mbit/s vandaan is gehaald, dat durf ik niet te zeggen. Ik zie dat er namelijk maar maximaal 29 mogelijk is op jouw adres. Meer zal dit ook niet worden voorlopig.

Na 14 december begon de lijn weg te vallen. Dat is absoluut niet fijn. Conclusie: er moet een monteur langskomen, omdat we het probleem op afstand niet kunnen vinden. Nu kon deze pas in januari, maar na een keer gebeld te hebben is er toch 28 december nog een plaatsje vrij. Ik heb zo geen inzicht in de planning van Guidion helaas, maar zo voor kerst is het altijd een drukke periode.

Ik ben ook jouw verbinding nog even ingedoken. Deze is volgens mijn gegevens weer helemaal up and running, klopt dat? Of ervaar je nog steeds problemen?
Stuur je een privébericht? Dan ontvang je binnen 3 werkdagen een reactie. Op ongevraagde privéberichten ontvang je geen reactie.
Zal spannend worden voor Telfort om die dikke VETTE 3 te behouden. want de monteur is er nog steeds niet En zou tussen 8:00 uur en 12:00 uur komen

Inmiddels ook maar een klacht ingediend bij www.Klacht.nl
https://www.klacht.nl/guidion/
[img]https://uploads-eu-west-1.insided.com/telfort-nl/icon/100x100/2a1668aa-2be2-431b-93d9-5f1ee8279c27.png[/img]
Reputatie 1
Heb tegen 12:30 gebeld met guidion na 10 minuten gewacht te hebben kreeg ik een jonge dame aan de lijn die zij inderdaad zal er een monteur moeten komen tussen 8:00 uur en 12:00 uur. Moet dit even doorspelen naar een andere afdeling die belt je zo terug. Hahahahahahahahahahahahaahahah. DIE MOET NOG BELLEN. Wat een Giga teleurstelling weer Telfort. Zal jullie morgen weer bellen maar hoe we dit gaan oplossingen met betalingen zullen we nog heel duidelijk moeten bespreken, Pffffff begin het irritant te vinden

Admin: nieuwe topic samengevoegd met al bestaande topic
Reputatie 1
Zal alles maar copieeren anders kom je weer onder aan te staan in forum dan ziet niemand het meer

Nog geen telefoon gehad. super.
Reputatie 1
Wordt steeds mooier hahahahahaha.
Lees hieronder. Er is nooit een monteur geweest ????????????????????
zitten ook geen bijlagen bij

Beste meneer/mevrouw *********,

Onlangs heeft een van onze monteur namens Telfort werkzaamheden voor u verricht. In de bijlage vindt u het bezoekrapport van onze monteur. Als u heeft betaald aan de monteur kunt u ook de bijbehorende factuur vinden in de bijlage van deze e-mail. Deze kunt u beide openen met Adobe Reader. Als u hier niet over beschikt, kunt u dit programma hier downloaden.

Op de factuur staat de door u gekozen betaalwijze en (indien u reeds betaald heeft) een betalingsbevestiging.

Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen via info@guidion.nl of 088 2000 137 (lokaal tarief).

Met vriendelijke groet,
Guidion Telecom Support
Reputatie 1
oke maar er is geen enkel mobiel nu die gekoppeld is aan mijn account internet en bellen. En kreeg vandaag een mail dat er een monteur was geweest op 28-12-2018. Maar er is nooit iemand geweest van guidion. Het wordt als maar spannender bij Jullie.
Reputatie 1
Weer gebeld met Guidion 088 2000 137 nu zeggen ze dat ik niet thuis was op de 28-12-2018 Ik was die dag jarig en had visite. Tevens heb ik een digitale buitenbel die alle registreert. Wie er aan de buiten bel gebeld heeft.
Maar er is niemand geweest. Maar kreeg net te horen dat ik weer terug gebeld zal worden. Dat zou ik 28-12-2018 ook. ben benieuwd
Reputatie 8
Badge +11
Dat meen je Roel. Ik begrijp de frustratie dan ook zeker. Dit laat zeker geen goede indruk achter, dat ben ik helemaal met je eens. Spijtig genoeg heeft Guidion niets van zich laten horen, excuses daarvoor. Daarbij zie ik dat je ook nog contact hebt gehad met mijn collega via social media. Zij heeft de situatie laten escaleren bij Guidion. Ik ben nu heel benieuwd of er inmiddels wel al contact is geweest vanuit Guidion? Staat er al een nieuwe afspraak?
Reputatie 1
28 december is er dus niemand geweest. heb hun gebeld ze zijden dat ze bij mij aan de deur waren geweest en ik niet open deed. Maar dat kan helemaal niet want ik was jarig en had de gehele dag visite. tevens hebben we een digitale buitenbel die alles registreert en video opnames maakt Die dag zijn er geen opnames. Dus ze liegen ( EN DAT VINDT IK HEEL ERG). Maar om op je vraag terug te komen. Guidion jullie montage bedrijf komt wel al op 08-01-2019. Het komt het er dan op neer dat wij zonder internet hebben gezeten vanaf 14 december 2018 geen tv geen internet geen telefoon.
Reputatie 8
Badge +11
Ik vind dat zeer spijtig om te lezen. Ik ben het zeker met je eens dat zeer spijtig is dat de monteur niet is komen opdagen. Ze zeggen dus van wel, maar dat was niet het geval. Excuses hiervoor. 8 januari komt er dus weer een monteur. Dat is komende dinsdag. Ik ben benieuwd. Wil je laten weten hoe dat bezoek verlopen is. Ik hoop dat hij de verbinding snel in orde kan maken.
Reputatie 1
Ik Vindt het allemaal heel spijtig dat telfort nog steeds niet met een bevredigende oplossing komt.

De monteur is geweest van telfort/guidion/zzper. deze heeft geconstateerd dat door het onderhoud op 14-12-2018. Blokken van 100 aansluitingen LSA dogh zijn vernieuwd voor betere blokken. Maar nu blijkt dat de blokken niet goed werken en dat daar de storingen door worden veroorzaakt. Hij heeft KPN ingeschakeld. deze zullen weer een opdracht naar alinq/schuuring uitdoen om dit te gaan aanpassen. Wanneer en hoe dit wordt uitgevoerd is mij niet bekend. dus nog steeds geen goed internet en geen goede coulanceregeling van Telfort. Kijk financieel kun je altijd beroepen op wettelijke afspraken. Maar ik vindt dat hier, door toedoen van KPN/Telfort zelf de veroorzakers zijn van de storingen. En dan niet met een gepaste oplossing komen en het sturen van een momteur op zijn beloop laat gaan.En daarom ons gewoon laten zitten vanaf 15-12-2018 met een gebrekkig internet en nog geen oplossings datum bekend. En dan alleen de worden van spijtig dit allemaal gebruikend. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.
Reputatie 1
Sorry voor het gebrekkig Nederlands. Maar ben wel heel teleurgesteld. Zal daardoor komen denk ik
Reputatie 8
Badge +11
Een vergoeding bepalen heeft pas zin als het probleem verholpen is.
Reputatie 1
Ik heb het op dit moment niet over een financieel vergoeding. Maar bedoel meer een oplossing voor het zo snel mogelijk regelen dat er weer goede internet in mijn huis komt. Door Guidion een spoed order te geven of zelf kpn aan te sturen deze reparatie op een spoed order te zetten. zodat wij dit weekeinde weer goede internet hebben. Maar niet zoals nu gewoon achterover leunen en afwachten wat kpn en guidion doen. En mij maar met een spijtbetuigingen laten zitten. Daarna kunnen we het nog eens hebben over een financieel vergoeding.

m.vr.groet.
Roel
Reputatie 1
Heel spijtig maar niets gehoord van Telfort. En mijn internet is nog steeds belabberd
Dan lijkt het me dat je niet de enige in je straat of wijkt bent waar dit zich voordoet.
Je internet is belabberd dus je hebt wel verbinding zei het met problemen?
Reputatie 8
Badge +11
Omdat Bart er vandaag niet is reageer ik even namens hem. Ik zie ook dat de monteur is geweest en dat hij het niet kon oplossen. Doordat het nu bij de netwerkbeheer kant van KPN in behandeling is hebben wij er helaas geen invloed op, zij kunnen hier meer over zien en zullen de juiste vervolgstappen nemen. Een nieuwe monteur van Guidion zal daar geen verschil in maken, we kunnen dat beide enkel afwachten. Als er een blok niet goed werkt zullen we vermoedelijk inderdaad meer mensen last van hebben, dan moet er een grondige oplossing zijn voor iedereen.
Nadat het is opgelost zullen we samen kijken naar de periode waarin je er geen (volledig) gebruik van hebt kunnen maken. Het oplossen van het probleem heeft eerst de prioriteit en na afloop kunnen we het totaal plaatje daarvoor beter maken.
Reputatie 1
Inderdaad: zou ik niet de enige zijn in te straat of wijk Maar kan niet over anderen oordelen.Mijn definitie van belabberd internet is: Wel tv geen tv wel internet verbinding 11 mbits geen internet verbinding 0 mbits.
vaste telefonie dan wel bereik dan geen bereik. wegvallen van een verbinding. dus gesprek zo ineens onderbroken. Ik had minimaal verwacht dat Telfort KPN onder druk zouden zetten inplaats van een afwachtende houding. Of je moet gewoon eerlijk zijn dat jullie een marionet bent van KPN. want dan kunnen de mensen daar rekening mee houden voor ze een contact nemen. Ben benieuwd naar Telfort zijn reactie. of toezegging van wanneer het opgelost wordt
Als je tussen de regels door leest dan schrijft jasper dit ook. Afhankelijk= uit te leggen als marionet.
Voor de goede orde KPN de internet provider is net zo afhankelijk van de planning van KPN netwerk beheer als de andere wba providers. Dan moet je echt naar andere providers hoewel het daar meestal niks anders is.
Een klant kan vol lof zijn en anderen echt anti al dan niet terecht.
Reputatie 1
Tjonge jonge jonge Galdor68. ik weet niet hoeveel geld ze je steeds bieden voor jou beschermende houding t.o.v. telfort. Het is toch mijn goed recht om te vragen aan telfort wanneer ze dit denken mijn storing op te lossen. Dan mag je toch van telfort verwachten dat zij actie gaan ondernemen naar KPN. Om hun te vragen naar een datum wanneer de storing wordt oplossing. In plaats van achterover te leunen en zeggen tja we moeten afwachten wanneer kpn zou kunnen. Geef mij een tijdelijke oplossing doodmiddel van bijvoorbeeld een mobile telefoon met een internet bundel zodat ik een wifi hot spot kan maken op mijn netwerk. Dan kan ik in ieder geval weer tv kijken, kan ik weer vertrouwen op mijn buiten deurbel. Dan heb ik weer Camerabewaking op mijn kleindochtertje.Alleen vast telefoneren zal dan niet goed gaan. Kijk zolang jullie mij niet kunnen vertellen wanneer er een oplossing is moeten jullie mij toch een alternatief bieden. Als die er nu niet waren zou ik zeggen jullie hebben gelijk.
Ik ben benieuwd wat ik schreef dat beschermend overkwam absoluut niet zo bedoeld dan.
En ik ben het zeer zeker niet in alles met Telfort eens.
Ik probeer je enkel de situatie te schetsen zoals deze is en zoals Jasper je in weze ook verteld heeft.

Je hebt helemaal gelijk dat je blijft aandringen tot actie met name Telefonie zou ik heel belangrijk vinden internet al minder en tv, ach genoeg boeken en dvd's maar dat is persoonlijk. Ik begrijp prima dat elke klant andere prioriteiten heeft.

Het probleem is puur dat alles via meerdere schijven gaat. En daardoor gebeurd het dat problemen soms onacceptabel lang duren. En hoe graag de medewerkers het ook zouden willen kunnen ze helaas geen concrete dingen zeggen als zee dit zelf niet 100% zeker weten.
Reputatie 1
De wet van Murphy :)

Reageer