beantwoord

Server down / WiFi is niet optimaal / Modem Log / TR069:Inform Fail!!(Invalid URL or ACS unreachable

• 12 juni 2015
  • 90 reacties
  • 2763 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

90 reacties

hangt er vanaf in welke database je zoekt geloof ik.

https://db-ip.com/145.133.34.10

https://apps.db.ripe.net/search/query.html?searchtext=145.133.34.10&source=RIPE#resultsAnchor

Maar ik zou me er verder niet druk om maken wat die lookups laten zien. Kpn moet dit probleem wat jij hebt sowieso gaan oplossen. Dat is zeker.

Goedemorgen Nisan,

Dank je voor je aanvullig. Om even inhoudelijk te reageren op jouw opmerking. Mij maakt het wel uit omdat ik: 1. Net zoals jou wil weten wat hier de oorzaak nu van was en 2. Er anders foutieve informatie wordt rondgespeeld. Als ikzelf ergens niet van hou dan zijn het "zowat leugens" die niet de waarheid zijn en waarvan je dan aanneemt dat ze de waarheid zijn waardoor je op een foutief spoor wordt gezet. Dit heb ik overigens aan mijzelf te danken, maar ik ga uit van waarheidsgetrouwheid in mijn zoektocht naar het antwoord. Als ik dan SURFnet zie in Speedtest en ik zie ook geklooi met de snelheden is het koppelen erg makkelijk om te doen.
Goedemiddag,

Net gebeld door de technische dienst. Er was een profielwijziging op de modem. Deze stond, als ik mij niet vergis op 17A, deze is nu op een ander profiel gezet 111 (voor zover ik het goed heb) en ik moet straks, als ik thuis ben even testen of dit geholpen heeft. Verdere informatie had de technische dienst "niet echt". Over SURFnet konden ze verder ook niet veel zeggen..
Goedemiddag,

Net gebeld door de technische dienst. Er was een profielwijziging op de modem. Deze stond, als ik mij niet vergis op 17A, deze is nu op een ander profiel gezet 111 (voor zover ik het goed heb) en ik moet straks, als ik thuis ben even testen of dit geholpen heeft. Verdere informatie had de technische dienst "niet echt". Over SURFnet konden ze verder ook niet veel zeggen..

Ik ben oprecht benieuwt of dit dan het gewenste effect heeft voor je internet verbinding.
Dank je Nisan.
Dank je Nisan.
Nou Nisan,

Om even terug te komen op het verhaal. Het profiel bleek gisteren nog niet aangepast. Deze stond nog gewoon op 17A. Gisteren nog geen stap verder dus. Het zou vandaag in orde gemaakt moeten worden, maar ben pas woensdagmiddag weer thuis. Waarom het profiel niet is doorgezet is mij verder een raadsel natuurlijk. Ik weet het verder ook niet meer en heb de moed hierin eigenlijk opgegeven. Cindy van klantenrelaties belde gisterenavond wel netjes op overigens dus ik kon in ieder geval even mijn verhaal kwijt. Vervolgafspraak gemaakt. Vanochtend nog getest. Ik had stille hoop. Helaas..dus wordt vervolgd uiteraard.
Naja , dat dit er een ging worden voor de lange adem zat er wel in. Het is niet anders. Ik hoop alleen dat die profiel aanpassing uiteindelijk de oplossing bied. We zullen t zien.
Reputatie 8
Badge +16
@walace78,

Wederom bedankt voor de terugkoppeling. Ik begrijp dat je de moed wilt opgegeven maar ik wil je vriendelijk verzoeken om dit niet te doen en hoop te houden. Je case heeft in ieder geval de aandacht van Cindy en mij. We zien er samen op toe dat dit zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Ik heb ook de technische dienst om een update gevraagd over het wisselen van profiel. Zodra ik hier bericht over heb ontvangen breng ik je op de hoogte. In de tussentijd kun je mij altijd blijven benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik zorg dan ook dat Cindy wordt geïnformeerd.

Stephen
Hoi. Wij zijn nu blij. Internet werkt weer hoorde ik.
Dat is goed nieuws. Nu ben ik nog nieuwsgierig naar de snelheden momenteel en of je ip adres weer is veranderd.
Dat is goed nieuws. Nu ben ik nog nieuwsgierig naar de snelheden momenteel en of je ip adres weer is veranderd.
Hoi Nisan, ik kan daar pas vanavond naar kijken. Vanmiddag afstuderen en zit nu ergens anders dan in mijn huisie grt
Reputatie 8
Badge +16
@walace78,

Dat is inderdaad goed nieuws. Toch wacht ik op je officiële bevestiging.

Maar nu eerst.......

Succes! :D

Stephen
@walace78,

Dat is inderdaad goed nieuws. Toch wacht ik op je officiële bevestiging.

Maar nu eerst.......

Succes! :D

Stephen

@allen geslaagd! Heel blij uiteraard. Ik heb nog steeds profiel 17A mijn downloadsnelheid was net ong. 20 en upload rond de 5 mbs.

Het enige verschil wat ik nu bemerk in de modem is dat mijn uploadsnelheid naar 5500 is gezet ipv 8400

Maar die shizzle werkt iig weer. Thx mensen
haha geweldig 🙂 Gefeliciteerd met beide resultaten..(kan t niet laten.. maar wat studeer je eigenlijk?)

Blijft raadselachtig hoe en waardoor de problemen zijn ontstaan, maar goed, zoals we hier in Den Haag zeggen..Jijh blijh en kijk maah ff joh. 🆒
haha geweldig 🙂 Gefeliciteerd met beide resultaten..(kan t niet laten.. maar wat studeer je eigenlijk?)

Blijft raadselachtig hoe en waardoor de problemen zijn ontstaan, maar goed, zoals we hier in Den Haag zeggen..Jijh blijh en kijk maah ff joh. 🆒

Ik ben nu Bachelor of Communication and Multimedia. Thx overigens

Ik denk nu dat het misschien te maken had met een te hoge uploadsnelheid via de kabel die hier ligt, maar dat is voor nu even giswerk..
Reputatie 8
Badge +16
@walace78,

Gefeliciteerddddddd!!!!! ;)
Dat is een hele mooie titel.

Bedankt voor de officiële bevestiging. Ik heb begrepen dat Cindy een maand abonnementskosten heeft vergoed en dat je tevreden bent met de snelheid.
Mocht je weer ergens tegenaan lopen dan staan wij wederom voor je klaar.
Fijn weekend! 🙂