beantwoord

Server block bij NBA2K18

  • 2 maart 2018
  • 5 reacties
  • 99 keer bekeken

Hoi telfort het zit dus zo ik heb laatst contact opgenomen met de makers van het spel nba2k18 omdat ik heel vaak uit potjes word gekicked terwijl mijn internet connectie gewoon goed is. Ik moest voor hun een paar internet testen doen en daar is uit gebleken dat ik een server block heb op hun servers. Zou dit aan te passen zijn.
PS ik zet ook de foto van de internet testen erbij.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 5 maart 2018, 09:35

Hoi Tije, dat is inderdaad de info waar ik naar op zoek was. Dankjewel hiervoor. Wat ik terug zie uit deze logs is dat je verbinding op zich goed werkt, maar bij de traceroute je vanaf stap 15 wat timeouts ziet. De route daarvoor loopt soepel. Uit je bericht maak ik ook op dat andere internetdiensten geen problemen geven. Hierdoor krijg ik het idee dat de makers van NBA2k je geen optimaal advies hebben gegeven. Het is goed om je verbinding bij ons te controleren en die is op orde. Alleen zit je nog met het gekickt worden uit de potjes, wat bijzonder vervelend is.

Ga je kijken bij welke partij dit is, dan zie je dat dit Akamai is. Uit ervaring weet ik dat Akamai een dienstverlener is voor serverdiensten. Hier hosten gamemakers vaker hun spellen. Ik ben bang dat ergens in de schakeling bij Akamai, zoals je in de tracert ziet, je verbinding weg valt. Hoe graag ik het ook voor je zou willen oplossen; ik heb geen invloed op de schakelingen bij Akamai. De makers van NBA2K18 kunnen dit wel doen, al zijn dit niet de gemakkelijkste vraagstukken.

Om die reden wil ik je toch vragen om met deze reactie nog eens naar 2K Gaming te gaan. Hopelijk pakken ze het verder op voor je. Mocht je nog vragen hebben of wil je ergens over sparren met me? Laat dan vooral een berichtje achter in dit topic. Dan help ik je met alle plezier verder. 😳
Bekijk reactie

5 reacties

Wat bij veel online spellen en consoles wil helpen is de DNS 8.8.8.8 en als alternatief 8.8.4.4 gebruiken.
Mischien dat dit nog iets verhelpt.
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Tije, dat is inderdaad de info waar ik naar op zoek was. Dankjewel hiervoor. Wat ik terug zie uit deze logs is dat je verbinding op zich goed werkt, maar bij de traceroute je vanaf stap 15 wat timeouts ziet. De route daarvoor loopt soepel. Uit je bericht maak ik ook op dat andere internetdiensten geen problemen geven. Hierdoor krijg ik het idee dat de makers van NBA2k je geen optimaal advies hebben gegeven. Het is goed om je verbinding bij ons te controleren en die is op orde. Alleen zit je nog met het gekickt worden uit de potjes, wat bijzonder vervelend is.

Ga je kijken bij welke partij dit is, dan zie je dat dit Akamai is. Uit ervaring weet ik dat Akamai een dienstverlener is voor serverdiensten. Hier hosten gamemakers vaker hun spellen. Ik ben bang dat ergens in de schakeling bij Akamai, zoals je in de tracert ziet, je verbinding weg valt. Hoe graag ik het ook voor je zou willen oplossen; ik heb geen invloed op de schakelingen bij Akamai. De makers van NBA2K18 kunnen dit wel doen, al zijn dit niet de gemakkelijkste vraagstukken.

Om die reden wil ik je toch vragen om met deze reactie nog eens naar 2K Gaming te gaan. Hopelijk pakken ze het verder op voor je. Mocht je nog vragen hebben of wil je ergens over sparren met me? Laat dan vooral een berichtje achter in dit topic. Dan help ik je met alle plezier verder. 😳
Reputatie 7
Badge +13
Hoi Tije, welkom op het forum. Je geeft aan dat er sprake is van een server block bij NBA2K18. Op deze hulppagina van NBA2k18 zie je een tweetal test die je kan doen. De tracert en de pathping. Kan je die gegevens met ons delen? Aan de hand van die testjes kan ik beter zien wat er mis gaat en of ik je hier bij kan helpen. Scherm in die afbeeldingen wel je eigen IP-adres even af. 🙂
Wat bij veel online spellen en consoles wil helpen is de DNS 8.8.8.8 en als alternatief 8.8.4.4 gebruiken.
Mischien dat dit nog iets verhelpt.

Ja goede tip maar dat had ik ook al geprobeert maar bedankt voor de hulp
Is dit zo goed

Reageer