beantwoord

Router (zyxel) werkt niet meer - resetten werkt niet

• 8 november 2019
  • 3 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond,

Ik gebruik al jaren naar tevredenheid de Zyxel router in combinatie met mijn Telfort abonnement. 
De router moet ik daarbij af en toe herstarten (met name nadat ik een dag naar werk ben geweest). Nu werd dit de laatste tijd steeds vaker, en vandaag werkt het herstarten niet.

Heb vervolgens de router geprobeerd te resetten, maar de lampjes blijven oranje knipperen als ik de reset knop lang (30-60 sec) ingedrukt houdt.Het lijkt er dan ook sterk op dat de router het na jaren dienst begeven heeft.

Zie ik nog niets over het hoofd wat het issue kan zijn? Of kan iemand van Telfort een nieuwe router toesturen?

Zou erg fijn zijn! Deze tethering verbinding heeft een einde qua datalimiet :)

groeten,
Marijn

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 8 november 2019, 20:45

Hoi @Tangerine, ik heb hetzelfde vermoeden als jou, dat de Zyxel de geest gegeven heeft. Het kan zijn dat er iets anders meespeelt, maar het vervangen van de Zyxel is de eerste stap, het is al een oud beestje natuurlijk. De nieuwe is bij deze naar je onderweg, die zal je begin volgende week ontvangen! Laat je weten of het daarmee is verholpen of dat we dan samen verder moeten kijken?

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1

Zojuist de router al ontvangen (!), aangesloten en het werkt weer als een zonnetje.
Dank voor de snelle service!

groeten,
Marijn

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Tangerine, ik heb hetzelfde vermoeden als jou, dat de Zyxel de geest gegeven heeft. Het kan zijn dat er iets anders meespeelt, maar het vervangen van de Zyxel is de eerste stap, het is al een oud beestje natuurlijk. De nieuwe is bij deze naar je onderweg, die zal je begin volgende week ontvangen! Laat je weten of het daarmee is verholpen of dat we dan samen verder moeten kijken?

Reputatie 8
Badge +11

Dat is heel snel gegaan inderdaad. Als we voor 19.00 een logistieke aanvraag doen komt die meestal de volgende dag nog, dit was er vrijdag ruim na waardoor ik daar niet meer op rekende. Maar we gaan er niet over klagen natuurlijk, het belangrijkste is dat jij snel weer alles werkend hebt! :slight_smile:

Graag gedaan en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer