beantwoord

Router vervangen

  • 6 december 2018
  • 2 reacties
  • 228 keer bekeken

Reputatie 1
Beste
Ik heb sinds jaren last van WiFi verbinding in huis. Wij hebben nog de oude modem experia v8 modem van 5jaar geleden, wij ging naar de winklel om te vragen of wij kunnen een nieuwe modem als vervanging krijgen maar volgens de winkel service kunnen wij alleen met een nieuwe contract dat doen, dat betekend 6euro per maand duurder uit. Wij hebben al de tv ontvanger gratis kunnen vervangen van wegen problemen met tv streamen, maar dat heeft het niet opgelost. Verder kunnen wij 5Ghz niet gebruik van maken bij de oude modem ontbreekt. Ik vind het raar dat wij opeens een nieuwe contract moeten afschaffen ivm een nieuwe modem, dat hebben wij nooit bij andere aanbieders problemen gehad. Zelfs bellen met WhatsApp is slecht met de modem (over 4G is het prima).

Is het eerlijk van Telfort om mijn aanvraag te weigeren zelfs als de modem 5Ghz ontbreekt, tv streamen is slecht, en WiFi slecht bereikbaar is?
icon

Beste antwoord door jimny 6 december 2018, 23:31

Neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Neem onderstaande link eens door

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm
Reputatie 8
Badge +12
Hoi Karolinka, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je problemen hebt met de WiFi en met de tv. Nu geeft je aan dat je graag een ander modem wil. Ik kan je deze niet zomaar sturen, hiervoor moet ik eerst het een en ander uitsluiten. Als ik dan op een modem komt, dan is het een vervangend modem van een zelfde type.

jimny heeft al mooie tips gestuurd om de WiFi te verbeteren. Heb je deze al doorgelopen? Geeft het verbetering?

Daarnaast geef je aan problemen te hebben met de tv. Volgens mijn gegeven heb je alleen een Internet Standaard abonnement zonder tv. Heb je de tv wel via ons?

Reageer