beantwoord

Router defect?

  • 22 juli 2017
  • 12 reacties
  • 361 keer bekeken

Ik heb vandaag een strokmstoring gehad en sindsdien werkt mijn router (experia box v10) niet meer. Alle lampjes blijven vaag knipperen (rood en blauw). Ik heb al een hard reset gedaan en niks werkt. Router lijkt defect te zijn. Weet iemand wat het probleem is en heeft een oplossing?

Groet,
Kelly
icon

Beste antwoord door KwHumme 26 juli 2017, 20:25

Hi Wieger,

De modem is binnen en geïnstalleerd. Alles werkt weer (gelukkig). Bedankt voor je bericht. Deze topic mag verwijderd worden :)

Groet,
Kelly
Bekijk reactie

12 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Heb je de modem gereset met het verzonken knopje achterop de modem..?
Ja dat heb ik al geprobeerd helaas geen effect.
Reputatie 8
Badge +19
Wellicht is de reset niet geslaagd...
Heb je het knopje ca. 10 seconden ingedrukt gehouden..?
Ik heb de reset meerdere malen geprobeerd en ook zeker minimaal 10 seconden.
Reputatie 8
Badge +19
Ik heb de reset meerdere malen geprobeerd en ook zeker minimaal 10 seconden.
Trek de stekker er eens een paar minuten uit en dan weer aansluiten...
Heb ik ook al geprobeerd en geen effect.
Reputatie 8
Badge +19
Heb ik ook al geprobeerd en geen effect.
Dan lijkt de modem de stroomstoring niet overleefd te hebben, alhoewel dit niet zo vaak voorkomt.
Een stroomuitval moet de modem wel kunnen hebben.
Er blijft weinig anders over dan contact met Telfort op te nemen en een nieuwe modem te vragen...
Balen :(

Op telfort.nl staat of op forum vermelden of bellen.. Maar zijn gesloten tot maandag :(

Dus dan maar afwachten tot een telfort medewerker reageert..

Iig bedankt voor de hulp Enterprise!

Groet,
Kelly
Reputatie 8
Badge +19
Graag gedaan... 😉
Reputatie 7
Badge +13
Hey Kelly, wat vervelend dat je modem de stroomstoring niet overleefd heeft. :(

Omdat je met Enterprise al de resets gedaan hebt en die niet mochten baten, heb ik een vervangend modem besteld. Er is een nieuw modem bij je binnen gekomen. Ben je daar weer mee online?
Hi Wieger,

De modem is binnen en geïnstalleerd. Alles werkt weer (gelukkig). Bedankt voor je bericht. Deze topic mag verwijderd worden :)

Groet,
Kelly
Reputatie 8
Badge +2
Hi Kelly, goed om te horen dat Wieger adequaat heeft gehandeld door een vervangend exemplaar toe te sturen. Ik wil je er veel plezier van wensen!

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Wil je feedback geven over hoe je zijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier. Alvast bedankt! 🙂

Reageer