beantwoord

Rood/Oranje service lampje bij modem

• 29 maart 2017
  • 3 reacties
  • 4257 keer bekeken

Goeiedag,
Ik heb sinds 2/3 dagen geleden last van dat mijn internet eruit valt. Hierbij geeft de modem een rood/oranje lampje bij service & is het groene lampje bij internet verdwenen. Ik heb pas weer internet & tv als ik mijn modem aan & uit heb gedaan. Ik heb zelf niet veel ideeën meer van wat het kan zijn en hulp zou fijn zijn!
m.v.g.
Y.Heizenberg
icon

Beste antwoord door Yolanda.H 29 maart 2017, 21:25

Hallo!
Ik heb een uurtje geleden de modem net tot 2 keer gereset & de klantenservice nog gebeld, het internet is op dit moment weer terug & volgens mij de klantenservice bleek een storing te zijn. Hopelijk is het hiermee snel opgelost. De kabel is ongeveer 1,5 meter geloof ik, de kabel is nog niet vervangen maar heb wel met een iets kortere kabel nog getest. Echter was het probleem toen niet opgelost. Zoals ik al eerder zei hoop ik dat het bij de storing was en dank ik u alsnog voor de hulp!

M.v.g
Yolanda
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi Yolanda,

Welkom op het forum van Telfort!

Als het internetlampje niet meer constant knippert, dan wordt er geen 'dataverkeer' meer gegenereerd. Het betekent dan inderdaad dat de verbinding is weggevallen.

Kun je aangeven of je al eens een modem reset hebt uitgevoerd? Ook ben ik benieuwd hoe lang de kabel is vanaf het modem naar het aansluitpunt. Deze mag feitelijk niet langer zijn dan 1 á 2 meter. Overigens vraag ik me ook af of deze kabel al eens vervangen is. Dit wil het probleem vaak wegnemen namelijk.

Ik hoor graag je reactie.
Hallo!
Ik heb een uurtje geleden de modem net tot 2 keer gereset & de klantenservice nog gebeld, het internet is op dit moment weer terug & volgens mij de klantenservice bleek een storing te zijn. Hopelijk is het hiermee snel opgelost. De kabel is ongeveer 1,5 meter geloof ik, de kabel is nog niet vervangen maar heb wel met een iets kortere kabel nog getest. Echter was het probleem toen niet opgelost. Zoals ik al eerder zei hoop ik dat het bij de storing was en dank ik u alsnog voor de hulp!

M.v.g
Yolanda
Reputatie 8
Badge +2
Hallo Yolanda,

Fijn om te horen dat het verholpen is! Ga ervan uit dat het zo blijft. :)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.