beantwoord

rood/oranje lampje services

• 19 juli 2017
  • 4 reacties
  • 1822 keer bekeken

Beste,
Ik heb vandaag mijn doe-het-zelf pakket voor mijn internet binnengekregen (experia box v10), maar na aansluiting volgens de handleiding blijft het lampje bij service oranje/rood branden. Als het lampje oranje is en ik druk op herstel wordt hij vervolgens rood. Verder branden de lampjes bij power en wireless wel groen en het lampje bij internet blijft uit. Ik heb al meerdere malen geprobeerd om het te verhelpen door de modem te resetten, maar ook dit werkt niet. Kan iemand mij vertellen waar dit aan kan liggen en wat ik kan doen om dit probleem te verhelpen?
icon

Beste antwoord door Stephen 10 augustus 2017, 14:31

Beste Denise, ik zie dat je modem online is en ga er vanuit dat je dus succesvol bent aangesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Denise, welkom op het forum! Ik heb begrepen dat er een monteur wordt aangestuurd. Is er al een afspraak ingepland en zo ja, voor wanneer? Ik kijk uit naar jouw reactie.
Klopt inderdaad.
Heb een afspraak staan komende dinsdag.
Nu hopen dat het dan opgelost is 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Denise, bedankt voor het bevestigen. Laat je dinsdag dan even weten of het is opgelost? Bij voorbaat dank! 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Beste Denise, ik zie dat je modem online is en ga er vanuit dat je dus succesvol bent aangesloten. Mocht dit niet het geval zijn dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.

Reageer