beantwoord

Rood lampje NT kastje

• 18 februari 2020
  • 4 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb sinds gistermorgen geen internet meer. De lampjes op de router doen het gewoon maar het onderste lampje van het NT kastje brand rood. Tv doet het wel gewoon. Stekkers er uit gehad, gereset maar niets werkt. Geprobeerd de klantenservice te bellen maar ik krijg een melding dat het nummer niet in gebruik is.. 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 februari 2020, 15:56

Hoi @Thirzabouman, welkom bij ons op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien was er een openstaande factuur die de reden was van de niet werkende verbinding. Dat is inmiddels voldaan en als het goed is kan je de verbinding inmiddels ook weer gebruiken. Werkt het nu ook weer goed voor jou?

Het oranje lampje op het glasvezelkastje hoeft niets te zeggen zoals Dennis al zegt.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1

Bedoel je met het onderste lampje het lampje waar "Ethernet" bij staat?
En is deze echt rood of oranje?
Want als het oranje is dan is er niets aan de hand daarmee.

Heb je je forumprofiel al aangevuld met je gegevens, zoals je klantnummer e.d.?
Dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens erbij pakken en de verbinding vanaf de kant van Telfort checken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Thirzabouman, welkom bij ons op het forum. Ik ben meteen voor je gaan kijken, zo te zien was er een openstaande factuur die de reden was van de niet werkende verbinding. Dat is inmiddels voldaan en als het goed is kan je de verbinding inmiddels ook weer gebruiken. Werkt het nu ook weer goed voor jou?

Het oranje lampje op het glasvezelkastje hoeft niets te zeggen zoals Dennis al zegt.

Reputatie 1

Ja het lampje brand nog steeds rood maar hij doet het weer :grin:

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, dat is fijn :slight_smile:

Het lampje is dan vermoedelijk oranje, dat lampje heeft een paar opties. Het glasvezelnetwerk heeft 2 variaties, EoF (met snelheden tot 100 Mbit/s) en GoF (met snellere opties). Als je gebruik maakt van een EoF verbinding zal dat lampje oranje branden, bij GoF zal deze groen zijn.

Reageer