beantwoord

Rood lampje internet brandt

• 25 november 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

Sinds vanmiddag is het rode lampje op de modem aangesprongen en werkt internet niet meer. Reset, aan en uit gedaan enz…. niets werkt en dus ook het internet niet😡

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 26 november 2019, 09:26

Hallo @Martin2206, welkom bij ons op het forum. Wat naar dat jouw verbinding niet werkt en het internetlampje rood is! Ik ben net als Jan benieuwd hoe je de reset precies hebt uitgevoerd. Ook ben ik ook benieuwd of het koper of glas is, in het geval van glasvezel zitten er ook lampjes op het glasvezelkastje, ik ben benieuwd welke lampjes daarop branden.

Zou je daarnaast jouw postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik jouw verbinding ook vanaf hier nakijken. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Martin2206, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat dat betekent dat je inmiddels weer een werkende verbinding hebt. Als dat niet zo is, dan kan je hieronder reageren en kijken we met je mee.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Martin2206, welkom bij ons op het forum. Wat naar dat jouw verbinding niet werkt en het internetlampje rood is! Ik ben net als Jan benieuwd hoe je de reset precies hebt uitgevoerd. Ook ben ik ook benieuwd of het koper of glas is, in het geval van glasvezel zitten er ook lampjes op het glasvezelkastje, ik ben benieuwd welke lampjes daarop branden.

Zou je daarnaast jouw postcode, huisnummer en klantnummer op je forumprofiel kunnen toevoegen? Dan kan ik jouw verbinding ook vanaf hier nakijken. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Martin2206 , heb je een koper- of glas-verbinding?

Indien glas, reset de glasvezelmodem eens en daarna de Telfort-modem.

Indien koper, reset de modem eens.

En reset is dus niet alleen stekker uit/in.

Reageer