beantwoord

Rood lampje blijft branden

  • 5 april 2017
  • 3 reacties
  • 832 keer bekeken

Vanochtend kwam er een monteur van Telfort langs om mijn glasvezelaansluiting aan te sluiten. Het rode lampje op de modem bleef continue branden. De monteur adviseerde mij om contact op te nemen met Telfort als het rode lampje na 13:00 uur nog steeds brandt. Het rode lampje brandde na 13:00 uur nog steeds. Kan een Telfort medewerker even kijken of ik al wel aangesloten ben? Volgens de monteur is dat vaak de oorzaak. Het adres is Roggenstede 18 in Doetinchem.
icon

Beste antwoord door Jeroen123 6 april 2017, 10:41

Het is opgelost. De internetverbinding werkt nu. Mijn verbinding werd pas na 13:00 uur ingeschakeld.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Vanochtend kwam er een monteur van Telfort langs om mijn glasvezelaansluiting aan te sluiten.
Die monteur hoort gewoon het zaakje werkend op te leveren. Daar wordt hij juist voor ingehuurd.
Als er problemen zijn met de connectie moet hij op dat moment contact leggen met Telfort/Reggfiber zodat het alsnog wordt hersteld.

Nu wordt je met een kluitje in het riet gestuurd.
Wat heb je gekregen een Experia Box V8 of een V10 (ik denk een V10)?
Het is opgelost. De internetverbinding werkt nu. Mijn verbinding werd pas na 13:00 uur ingeschakeld.
Reputatie 8
OK. Mooi dat het nu werkt. Succes.

Reageer