beantwoord

Retourneren verbindingsset

• 29 maart 2019
  • 1 reactie
  • 92 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik heb 11 maart een verbindingsset besteld en een dag later geleverd gekregen. Heb het geprobeerd, maar het werkt bij ons niet echt goed. Ik ga daarom een kabel trekken voor een betere verbinding. Kan ik de set nog retourneren met restitutie van het geld?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 maart 2019, 17:21

Hoi @Erik Visee, jammer dat de verbindingsset voor jou niet goed werkt. Een kabel is dan zeker een goed alternatief, en zal voor een stabielere verbinding zorgen, goede keuze 🙂

Retourneren moet nog net kunnen, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Hoe heb je de Draadloze Verbindingsset besteld? Als dat via de Telfort Webshop is gegaan, kan je contact met hen opnemen voor het gratis retourneren van de set, en ontvang je uiteraard de kosten terug.

Laat het gerust weten als je vragen hebt, en hoe het afgelopen is.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +10
Hoi @Erik Visee, jammer dat de verbindingsset voor jou niet goed werkt. Een kabel is dan zeker een goed alternatief, en zal voor een stabielere verbinding zorgen, goede keuze 🙂

Retourneren moet nog net kunnen, je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Hoe heb je de Draadloze Verbindingsset besteld? Als dat via de Telfort Webshop is gegaan, kan je contact met hen opnemen voor het gratis retourneren van de set, en ontvang je uiteraard de kosten terug.

Laat het gerust weten als je vragen hebt, en hoe het afgelopen is.

Reageer