Retour sturen bruikleen modem en tv-ontvanger

• 28 december 2013
  • 1 reactie
  • 3596 keer bekeken

Beste meneer of mevrouw, 

momenteel is er op mijn adres nog internet en televisie actief. Dit contract is een jaar geleden afgesloten door mijn ex (toen wij nog samenwoonden), en loopt nu af (en is tevens schriftelijk opgezegd. De brief hierover ontving ik op mijn adres.). Het contract staat op zijn naam, niet op het mijne. Nu wil het geval dat er geen contact is tussen hem en mij, en mijn herinneringen aan hem dat hij de bruikleen-producten moet terugsturen worden tevens niet beantwoord. Volgens het contract is de totale boete bij het niet tijdig retourneren van de 2 apparaten 169 euro. Hoewel het contract dus op zijn naam staat, wordt de post van Telfort op mijn adres bezorgd. Omdat ik niet zo'n zin heb in incassoberichten en dergelijke, en ook niet van plan ben zijn boetes te betalen, wil ik u vragen wat ik hier het best mee kan doen. 

Met vriendelijke groeten, 

Kelsey

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Ik zou gewoon na afloop van het contract de apparatuur zelf opsturen naar Telfort. In de opzegbevestiging staat hoe dat moet.

Wel bij het postkantoor een verzendbewijsje vragen zodat je altijd kunt aantonen dat de spullen zijn opgestuurd.

Reageer