beantwoord

Restitutie Abonnementsgeld na 18 dagen geen signaal

  • 6 januari 2020
  • 4 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik ben overgestapt van koper naar glasvezel en heb 18 dagen geen signaal gehad.
Wilt u mij a.u.b. die 18 dagen abonnementsgeld restitueren?
Dank U!

 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 8 januari 2020, 08:57

Hoi @GerardZ, ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb een vergoeding doorgevoerd voor de tijd zonder diensten. Deze krijg je binnen 10 werkdagen op je rekening gestort. Had inderdaad niet zo mogen gebeuren. Vind ook zeer spijtig dat het zo gelopen is. Excuses. 

Mocht ik je in ieder geval nog weer ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik graag weer van je. 

Bekijk reactie

4 reacties

Wonderlijk eigenlijk dat dat kan in een tijdperk waar je volledig afhankelijk bent van internet, voor je administratie, je ziektekostenoverstap, je nieuwjaarsgroeten en zo.
Maar goed, het werkt nu, Hoera!

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @GerardZ, ik ben er mee aan de slag geweest. Ik heb een vergoeding doorgevoerd voor de tijd zonder diensten. Deze krijg je binnen 10 werkdagen op je rekening gestort. Had inderdaad niet zo mogen gebeuren. Vind ook zeer spijtig dat het zo gelopen is. Excuses. 

Mocht ik je in ieder geval nog weer ergens mee kunnen helpen, dan hoor ik graag weer van je. 

Hallo Bart, Hardstikke bedankt voor de moeite en de Service! Groet.

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. :)

Reageer