beantwoord

Regelmatig wegvallen internet en telefoonverbinding

• 9 maart 2013
  • 58 reacties
  • 13748 keer bekeken

Toon het eerste bericht

58 reacties

Badge
@Henk, Zojuist het modem moeten resetten omdat internet niet vooruit te branden was. Ik weet niet vanaf wanneer dit was daar we 11 dagen niet thuis zijn geweest. Ik ben wel benieuwd of er iets uit de lijn monitoring is gekomen. We hebben in ieder geval geen uitval meer gehad van het modem (voor de reset heb ik ingelogd op het modem en zag dat het modem 24 dagen bij stond).
Badge
@Henk, Ik dacht dat je op vakantie was, maar ik zie dat je wel bij iemand anders reageert. Ik heb nog niet gehoord of er ergens een probleem gevonden is. Tot nu toe werk het gelukkig goed.
Badge
Communicatie is het allerbelangrijkste en tegelijk ook het moeilijkste. Ik heb geprobeerd, van mijn zijde,  zo veel mogelijk informatie te verstrekken van mijn situatie. Daarbij heb ik ook steeds aangegeven wat ik heb gedaan en waarom. Het is jammer dat ik nog  nooit feedback heb gehad over de resultaten van de lijn monitoring. Inmiddels zijn we al bijna 2 maanden verder. Jammer!!
Badge
Het is te lang goed gegaan, zojuist lag weer de internet en telefoonverbinding eruit. Met steeds weer hetzelfde symptoom. Kan iemand mij hier nog mee helpen???
Badge
Heren, vanaf januari ben ik al bezig om een betrouwbare internet/telefoonverbinding te krijgen. Nog steeds is het niet opgelost. Nu weer problemen met de verbinding gehad. Er is een lijnmonitoring uitgevoerd maar niemand kan mij vertellen wat daaruit is gekomen. Te triest voor woorden. De lijn monitoring is vanaf hier door Henk opgestart maar ook daar krijg ik helaas geen terugkoppeling van. Ik ben er klaar mee. Over 1 maand ga ik over naar een andere provider in de hoop daar wel een betrouwbare verbinding te krijgen. Al diegene die zich voor mij ingezet hebben wil ik nog hartelijk bedanken.
Badge
Beste,

Ook wij herkennen dit problee,, zie ons eigen topic
Reputatie 8
Badge +16
Wat is hier aan te doen?

Begin eens met een eigen topic aan te maken... dat houdt de discussie overzichtelijk...
Badge
Een verademing sinds ik ben overgestapt van Telfort naar XS4all. Geen wegvallende internetverbinding meer en bellen gewoon beschikbaar. En een helpdesk die weet waar ze over praten!! De problemen tijdens mijn Telfort periode lagen dus zeker niet aan de verbindingen thuis of buitenshuis. Het enige wat veranderd is, is een ander modem. Het modem is nu wel zo'n 10% lager ingetraind wat waarschijnlijk voor een stabieler verbinding zorgt. Dit had Telfort toch ook kunnen bedenken? XS4all is dan misschien wat duurder maar alle waar voor zijn geld blijkt maar weer.

Reageer