beantwoord

Regelmatig per dag valt internet weg

• 13 september 2013
  • 8 reacties
  • 1658 keer bekeken

Mijn topic is gesloten door Henk, maar helaas is het probleem nog niet verholpen. Ik ben met de tips aan de slag gegaan, maar het staat los van  google chroom. Rechtsonderaan mijn scherm , bij het netwerkcentrum , kun je zien dat de verbinding het niet doet door de streepjes met een uitroepteken erdoor of een rood kruis eroverheen.
Bij het 'oplossen van problemen' wordt geadviseerd contact met mijn netwerkbeheerder op te nemen, dus bij deze...
Wat kan er mis gaan met de telfort verbinding? Het gebeurt zowel in google chroom als internet explorer.
Probleem is sinds afgelopen maand aanwezig. Ik ben woonachtig in Utrecht.
icon

Beste antwoord door Franzki 14 september 2013, 01:34

Bij het 'oplossen van problemen' wordt geadviseerd contact met mijn netwerkbeheerder op te nemen, dus bij deze....

Ik heb je andere topic niet gelezen... maar met netwerkbeheerder wordt meestal de beheerder van het lokale netwerk bedoeld en dat ben je zelf en niet Telfort.
Bekijk reactie

8 reacties

Dat kun je ook doen en dan een niet te druk kanaal kiezen

Ok ga ik doen, bedankt!
Reputatie 8
Badge +18
Dat kun je ook doen en dan een niet te druk kanaal kiezen
Via het progje SSID of via Wifi analyzer via de play storekun je checken of je modem op een druk wifi kanaal zit, als dat zo is kun je in het modem een rustiger wifi
kanaal instellen

Dit kan ik ook in de router analyseren en van kanaal aanpassen toch? (het gaat hier namelijk om wifi thuis)
Sorry,,, misschien begreep ik je verhaal verkeerd. Ik dacht dat je het over een verbinding via Wifi had, dus via je internetverbinding thuis.

Maar als het Telfort mobiel internet niet meer werkt dan moet je inderdaad bij Telfort zijn

Klopt het is wifi thuis, dus geen mobiel internet
Reputatie 8
Badge +18
Via het progje SSID of via Wifi analyzer via de play storekun je checken of je modem op een druk wifi kanaal zit, als dat zo is kun je in het modem een rustiger wifi
kanaal instellen
Reputatie 8
Badge +16
Sorry,,, misschien begreep ik je verhaal verkeerd. Ik dacht dat je het over een verbinding via Wifi had, dus via je internetverbinding thuis.

Maar als het Telfort mobiel internet niet meer werkt dan moet je inderdaad bij Telfort zijn
Ik zou niet weten waardoor het wireless internet wegvalt, is dit probleem niet bekend bij telfort? Ik kan het niet terugvinden bij de storingsmeldingen van telfort. Ik heb er voorheen nooit last van gehad.
Het gebeurt onder andere als ik meerdere zoekopdrachten toepas of woorden die moeilijk te vinden zijn. Maar soms blijft de verbinding ook gewoon prima. Het is tot nu toe altijd doordeweeks dat de verbinding ineens uitvalt en er een melding komt met de vraag of ik de pagina opnieuw wil laden
Reputatie 8
Badge +16
Bij het 'oplossen van problemen' wordt geadviseerd contact met mijn netwerkbeheerder op te nemen, dus bij deze....

Ik heb je andere topic niet gelezen... maar met netwerkbeheerder wordt meestal de beheerder van het lokale netwerk bedoeld en dat ben je zelf en niet Telfort.

Reageer