Reactie op een klacht vast internet

• 26 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1752 keer bekeken

Badge
Hoi Telfort,

Afgelopen zondag avond heb ik via het contact formulier op de website een klacht ingediend, echter heb ik tot heden nog geen reactie van jullie ontvangen.
Graag hoor ik wanneer jullie de klacht verwachten af te handelen.

Gr.
Thijs

5 reacties

Badge +1
@tvereijken,

Spijtig dat u nog geen antwoord op uw vraag/klacht heeft gekregen. Er is door drukte een achterstand bij het antwoorden op e-mails. Mijn excuses hiervoor, wellicht kan ik u verder helpen?

Jeroen
Badge
Hoi Jeroen,

Ik heb de ingestuurde klacht zojuist via een PM naar je toegestuurd.
Misschien kan je hem alvast bij de juiste persoon neerleggen?

Alvast bedankt.

Gr.
Thijs
Badge +1
@tvereijken,

Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb uw bericht gezien, u heeft deze al gestuurd via het online contactformulier. Ik adviseer de reactie op uw mail af te wachten, anders gaat dit langs elkaar heen lopen. Ik ga er vanuit dat mijn collega's uw mail op een correcte wijze zullen afhandelen.

Jeroen
Badge
Jeroen,
Bedankt voor je reactie.

Ik vind het erg spijtig dat ik tot heden nog geen reactie heb gehad op mijn reactie via het online contact formulier. Ik was al erg teleurgesteld in de afhandeling van mijn storing en dan verwacht je bij een klacht wat extra aandacht. Het blijft dus niet netjes hoe Telfort om gaat met de afhandeling van storingen en klachten.
Ik overweeg daarom ook om dit te laten weten aan een organisatie als Radar, in de hoop dat andere klanten niet tegen dezelfde problemen op zullen lopen als dat ik dat heb gedaan/doe.
Badge
Zojuist via het contact formulier de klantenservice wederom proberen te benaderen. Tevens heb ik er in aangegeven dat mocht ik het weekend nog geen reactie hebben gekregen, ik in ieder geval naar RADAR stap. Als ik wel reactie heb ontvangen, is het afhankelijk daarvan of ik ze alsnog inlicht over de belabberde service.

Reageer