beantwoord

Raar geluid uit kastje

• 27 juli 2017
  • 8 reacties
  • 276 keer bekeken

Sinds een paar dagen komt er een raar geluid uit mijn Telfort kastje. Het lijkt wel of hij kortsluiting gaat maken, blijft de hele dag/nacht knetteren en kraken.
Heb hem al meerdere keren uit/aan gezet, maar dat helpt niet. Zou het kastje vervangen moeten worden? Vind het een beetje een eng idee namelijk.
icon

Beste antwoord door Michael 15 augustus 2017, 11:27

Hoi Bianca, bedankt voor je reactie. Omdat het modem niet meer doet wat het moet doen heb ik hem zojuist voor je vervangen voor een nieuwe. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar deze week in huis zult hebben. Wil je mij op de hoogte stellen als hij binnen is? Merci!
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +4
Dat is uiteraard niet goed.
Welk kastje bedoel je, de modem, de tv ontvanger, of wat anders?
De modem bedoel ik.
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Bianca, welkom op het forum van Telfort! Het is inderdaad vreemd dat het modem geluid maakt. Dit kan duiden op een defect. Wordt het apparaat ook warm? En, voor de zekerheid: heb je het modem ook al eens een reset gegeven? Dit kan het probleem misschien verhelpen. Mocht dit ook niet werken, dan gaan we natuurlijk zoeken naar een alternatief. Ik kijk uit naar je reactie.
Hoi Michael, het apparaat wordt idd ook warm. Reset helpt niet helaas. Sinds een paar dagen doet de tv ontvanger ook raar, deze moet ik elke keer opnieuw opstarten.
Groeten Bianca
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Bianca, bedankt voor je reactie. Omdat het modem niet meer doet wat het moet doen heb ik hem zojuist voor je vervangen voor een nieuwe. Je mag ervan uitgaan dat je het vervangende exemplaar deze week in huis zult hebben. Wil je mij op de hoogte stellen als hij binnen is? Merci!
Hoi Michael, helemaal super, alvast bedankt. Ik laat het je weten als ik hem ontvangen heb. Groeten Bianca
Hoi Michael,
ik heb hem ontvangen en aangesloten. Hij is super stil en wordt niet warm, helemaal top. Alleen de tv ontvanger blijft nog wel vaak de melding geven dat hij opnieuw moet worden opgestart. Kan het zijn dat deze ook niet helemaal goed meer werk door dat de modem kapot was?
Groeten Bianca
Reputatie 7
Badge +7
Hallo Bianca, mooi dat het vervangende modem goed werkt! :)

De kans is inderdaad groot dat je TV ontvanger dan ook zijn beste tijd heeft gehad. Ook daarvan komt een vervanger naar je toe. Kan je nog doorgeven of die probleemloos werkt?

Reageer