beantwoord

Programma gemist

  • 10 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 358 keer bekeken

afgelopen weekend een nieuw modem ontvangen. De oude was defect. Keurig geholpen door de klanten service van Telfort.

Alles werkt naar behoren (zover we nu kunnen zien), behalve programma gemist opent niet meer. Hij geeft een foutmelding aan.

Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Stephen 12 augustus 2015, 16:01

Hey Paul, wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze service. Vervelend dat je programma gemist niet meer opent. Is dit nog steeds het geval? Zo ja, dan graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren. Ik lees graag van je of dit heeft geholpen.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hey Paul, wat fijn om te vernemen dat je tevreden bent over onze service. Vervelend dat je programma gemist niet meer opent. Is dit nog steeds het geval? Zo ja, dan graag de software van de TV-ontvanger verwijderen en opnieuw installeren. Ik lees graag van je of dit heeft geholpen.
Bedankt voor de terugkoppeling! Ik ga hier morgen mee aan de slag.
je hoort van me.
Dag Stefan, het werkt weer.
Bedankt voor de service!
Reputatie 4
Badge +1
Stephen is op vakantie maar hij leest het vast als hij weer terug is. Fijn dat het weer werkt 🙂

Reageer