Vervelend om dit te lezen. Helaas ondersteunt de nieuwe firmware inderdaad geen DLNA. Ik kan je in dat geval wel een Arcadyan modem toesturen. Deze ondersteunt wel het gebruik van een DLNA. Ik lees graag van je of je dit prefereert.
@Sverige,
Bedankt voor jouw bericht. Helaas kunnen er geen externe harddisks via usb worden aangesloten op zowel het Zyxel als Arcadyan modem. Excuses hiervoor.
@MicSchk, @Playboyzalm,
Hetzelfde geval als bij Peetje. Indien jullie het op prijs stellen kan ik jullie ook een Arcadyan modem toesturen. Ik kijk uit naar jullie reactie.
Stephen
Hallo Stephen,
Ik zou graag de nieuwe modem willen ontvangen, op dit moment is het de laatste tijd echt drama bij mij thuis.
Er is laatst een meting gedaan waaruit kwam dat er op mijn lijn een storing is, (Ik had dit aangevraagd omdat mijn wi-fi er vaak even uitviel al is het maar een 30 seconden of dat ik s 'avonds gewoon niet meer normaal kon gamen op de ps3 want tussen 20:00 en 23:00 viel iedere avond wel de verbinding maar heel even kort weg, maar hierdoor werd ik wel gelijk uit het spel gegooid.) Hierdoor de Zyxel rechtstreeks aangesloten op het isra punt in de meterkast. Achter de Zyxel modem een router geplaatst (zoals voorheen ook het geval was) en de Zyxel in bridge gezet, en een 2e router als switch boven in huis geplaatst voor een extra wifi kanaal daar. Helaas is het voor mij echt de laatste maanden echt drama bij Telfort. Sinds kort dus kan ik geen media goed meer delen in huis, dit zou idd komen door de DLNA functie..... hoop ik tenminste.
Ook de Zyxel als modem gelaten en de de 2 routers als switch ingesteld maar ook dit mocht niet helpen.
Nu ook mijn router naast de modem in de meterkast gezet en de zyxel modem in bridge gezet omdat zyxel mijn media niet doorlaat.
Wi-Fi valt vaak heel kort weg. Op Wi-Fi haal ik maar max. 5mb/sec.
Mijn normale internet haal ik soms 16 mb/sec maar ook vaak maar 9 mb/sec.
Nu zie ik wel dat je voor € 4 euro extra kan upgraden naar ook 50 mb/sec geldt dit ook mijn adres?
Vindt het wel erg worden dat als ik een speedtest doe via speedtest.net dat ik op mijn 4g van andere provider 46mb/sec en upload van 26mb/sec en mijn vaste verbinding mijn download echt max 16 mb/sec maar gemiddeld 9 mb.sec en upload 0,8 mb/sec
Ik hoop dat de nieuwe modem echt gaat helpen, vond telfort altijd lekker werken en ook de acties zijn fijn, maar op dit moment durf ik mijn abb. niet te verlengen.

Beste antwoord door Stephen
@playboyzalm,
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb het een en ander intern besproken en overlegd. Daarbij is het volgende overeengekomen. Zie onderstaande afbeeldingen. Laat je weten als dit heeft geholpen?
Stephen
Bekijk reactie
Mijn excuses voor de late reactie. Ik heb het een en ander intern besproken en overlegd. Daarbij is het volgende overeengekomen. Zie onderstaande afbeeldingen. Laat je weten als dit heeft geholpen?
Stephen