beantwoord

Problemen tv,radio en internet

• 12 januari 2018
  • 7 reacties
  • 296 keer bekeken

Sinds een week of 3 is het weer helemaal mis met de verbindingen.
Ben sinds vorig jaar juni overgestapt naar Telfort en heb veel problemen gehad met aansluiting.
In oktober 2017 heb ik jullie hulp hierover gevraagd en is e.e.a. in gang gezet. Sinds november 2017 ging alles best goed, af en toe nog zender niet beschikbaar maar niet hinderlijk.
Eind december begon het weer van voor af aan, tv valt vaak op zender niet beschikbaar, radio luisteren met stiltes ertussen, internetsnelheid momenteel tussen de 2 en 2.4 Mbps, was een probleem is omdat ik veel thuis werk.
Postcode check gedaan geen storingen en problemen in de buurt.
Ik weet van de oude bekabeling en dat KPN niet wil investeren. Ik denk er nu serieus over na om terug te gaan naar mijn oude provider.
Wat kunnen jullie nog voor mij betekenen zodat dit probleem voor eens en altijd opgelost wordt?
icon

Beste antwoord door Stephen 3 februari 2018, 16:04

Beste kr1001743618, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met de diensten. Mocht dit toch het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Beste kr1001743618, wat vervelend dat je weer problemen ervaart met de diensten. Ik zie dat je internetsnelheid aan de lage kant is maar de verbinding wel stabiel is. Kun je alvast beginnen met het modem een harde reset te geven? Ik hoor graag van je zodra je de reset hebt uitgevoerd. Bij voorbaat dank!
Ik heb afgelopen donderdag de harde reset uitgevoerd. Zie wel een verbetering in mijn downloadsnelheid deze is op dit moment 6.7 Mbps.
Blijf nog steeds last houden van stotterende radio en zender niet beschikbaar.
Daar ik veel thuis werk ook regelmatig op mijn laptop problemen met outlook pakket omdat mijn abonnement niet gecontroleerd kan worden daar ook de internetverbinding stottert.
Vandaag zondag downloadsnelheid erg verslechterd tussen de 0.1 en p 2 Mbps. Wederom harde reset uitgevoerd.
Reputatie 8
Badge +7
Ik zie dat het modem nu een snelheid haalt van 17 Mb/s. Ervaar je nog steeds problemen met je verbinding? Als je internetsnelheid lager is dan 8 Mb/s dan gaat Interactieve TV stotteren omdat deze 8 Mb/s aan internetsnelheid gebruikt. In afwachting van jouw reactie.
Ja nog iedere dag.
Maakt niet uit of werkzaam ben op mijn laptop of niet tv/radio blijft uitvallen.
Gisteravond tijdens het eten luisterden wij naar het journaal van 18.00 uur en ja hoor wederom zender niet beschikbaar. Dus weer alles opnieuw opstarten. Dit gebeurd soms wel 2 a 3 keer per dag.
De internetsnelheid gaat ook met ups en downs, zo is het 17 Mb/s en een half uur later is het 2 Mb/s of andersom.
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor je reactie. Kun je de dsl-kabel (kabel tussen modem en IS/RA punt) vervangen? Ik hoor graag van je welk resultaat dit heeft opgeleverd.
Reputatie 8
Badge +7
Beste kr1001743618, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je geen problemen meer ervaart met de diensten. Mocht dit toch het geval zijn laat dan een reactie achter in dit topic.

Reageer