beantwoord

Problemen modem

  • 1 maart 2018
  • 1 reactie
  • 97 keer bekeken

Ik heb al een aantal maanden problemen met mijn Zyxel modem. Na telefonisch contact heb ik alle aangegeven stappen doorlopen maar helaas tevergeefs. Herstarten en resetten helpt even maar al snel is de verbinding weer slecht, valt internet uit, hapert de telefoonlijn en blijft het beeld op tv hangen.
Zou het kunnen dat mijn modem aan vervanging toe is?
icon

Beste antwoord door Stephen 2 maart 2018, 14:29

Hallo Jellema, welkom op het forum! Ik zie dat je modem inderdaad aan vervanging toe is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Jellema, welkom op het forum! Ik zie dat je modem inderdaad aan vervanging toe is. Een nieuw exemplaar wordt klaargemaakt voor verzending. Deze ontvang je binnen enkele werkdagen. Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.

Reageer