beantwoord

Problemen met Zyxel modem

• 21 juli 2019
  • 3 reacties
  • 85 keer bekeken

Regelmatig moet ik mijn Zyxel modem opnieuw opstarten omdat internet/wifi weg is gevallen of dat er problemen zijn met mijn interactieve TV verbinding.
Dit is het eerste modem van Telfort sinds ik klant ben (volgens mij 2011) dus is het misschien mogelijk dat het modem aan vervanging toe is?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 22 juli 2019, 10:24

Hallo @bartdelange76, welkom bij ons op het forum. Babylonia had het juiste vermoeden, ik heb inderdaad dezelfde gedachte. Ik zie dat je je klantnummer al had ingevuld op je forumprofiel, daarmee heb ik je een nieuwe modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Zeker denk ook ik dat het modem aan vervanging toe is.
Ik vermoed dat "Telfort webcare" dezelfde gedachte heeft.
(ZyXEL modem/routers vallen bij "bosjes" uit de lucht).

Vul alvast gegevens in m.b.t. postcode / huisnr + Telfort abonneenummer
in het "forum profiel" in de afgeschermde velden. (Niet openbaar toegankelijk).
Zodat vervanging snel geregeld kan worden.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @bartdelange76, welkom bij ons op het forum. Babylonia had het juiste vermoeden, ik heb inderdaad dezelfde gedachte. Ik zie dat je je klantnummer al had ingevuld op je forumprofiel, daarmee heb ik je een nieuwe modem toegestuurd. Deze zal je binnen enkele werkdagen ontvangen, laat je weten hoe het daarmee gaat?
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @bartdelange76, ik heb nog geen reactie van je gezien maar ik zie dat het nieuwe modem is aangesloten. Ik ga er vanuit dat het daarmee goed werkt. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer