Problemen met Zyxel modem

• 10 juni 2014
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Ik heb sinds twee dagen exact dezelfde problemen met mijn Zyxel P-2812HNU-F1 als @w.sluis.
Modem deelt geen IP uit dus geen internet en TV. Heb ook al meerdere malen geprobeerd mijn modem te resetten maar helaas zie ik geen verschil.

@Stephen, kan ik je ook mijn naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht sturen voor een vervangend modem?

Alvast bedankt.

Groet,
Jeroen

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@jdijkstra,

Welkom op ons forum!

Excuus voor de late reactie. Wat vervelend dat je problemen hebt met het modem. Ik ontvang graag jouw naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik voor je kijken wat er aan de hand is.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@jdijkstra,

Bedankt voor jouw gegevens. Ik zie dat er een nieuw modem naar jou toe is verzonden. Laat je me weten hoe het nieuwe modem functioneert wanneer je deze hebt ontvangen? Mocht je weer problemen ervaren met het modem dan lees ik dit graag van je.

Stephen
@Stephen,

Heb gisteren eind van de middag het modem in ontvangst mogen nemen.
Na het aansluiten van het nieuwe modem werkte alles weer zoals van ouds.

Bedankt voor de service!

Groet,
Jeroen
Hier dus exact hetzelfde. Modem disconnect steeds vanzelf en is niet bereikbaar.... na een x aantal minuten weer wel, maar met een snelheid van 3x niks.....

Grt

Erik
Reputatie 8
Badge +16
@Copper007

Je zegt dat je exact hetzelfde hebt... maar noemt totaal andere verschijnselen.

Kun je eens aangeven welk modem je hebt, hoe je thuisnetwerk eruit ziet en wat er precies misgaat?

Reageer