problemen met telfort alles in 1

  • 27 juni 2017
  • 202 reacties
  • 4203 keer bekeken


Toon het eerste bericht

202 reacties

Zelfs als je naar bijvoorbeeld 200Mb gaat ben je afhankelijk van de maximale snelheid die de site of cloudservice bied waar je iets download. Maar goed als dat alles is lijkt het er op dat na ruim een half jaar alles opgelost is.
Reputatie 8
Maar goed als dat alles is lijkt het er op dat na ruim een half jaar alles opgelost is.
...Wat IMO ook na één week opgelost had kunnen zijn als @alexvdp niet zo eigenwijs was geweest om "in de plaats van" allerlei andere apparatuur (switches en routers) er tussen te schakelen. Andere set-ups en instellingen te gebruiken van alles en nog wat, en om de brei heen fantaseert en zich afzet tegenover de gewone basis standaard set-up, waar reeds in het begin om is gevraagd om DAT te gebruiken. (Reset van de modem/router en van daaruit te kijken wat dat oplevert en verder te gaan).

De gevraagde vergoeding (voorlaatste alinea), wordt terecht door Telfort afgewezen. IMO een "lachertje" om dat überhaupt te vragen, voor iets waar de topic starter zelf volledig debet aan is.

Reageer