beantwoord

Problemen met nieuw modem en vooral met de bereikbaarheid van de klanteservice

• 13 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik ben nu al 6 maanden bezig om hulp te krijgen nav problemen na aansluiting van het nieuwe modem (V10) met de veel voorkomende situatie: wifi wel internet niet. Inmiddels ook al 4x mijn vraag/klacht ingesproken op 0900-9596 maar ook daar geen respons op mogen ontvangen. 

Twee weken geleden wel een mailtje ontvangen of ik wil opschieten met het vervangen van het modem ?!?!  Is er nog iemand binnen Telfort die bekend is met klantvriendelijkheid ??

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 19 augustus 2020, 11:27

Hi @Huguette, door drukte zijn we hier minder snel met reageren dan gewoonlijk, sorry daarvoor. Wat rot dat 't allemaal niet lekker loopt met het nieuwe modem en ook het niet kunnen bereiken van de klantenservice. Dat is wel veel bij elkaar op deze manier. Dat is niet de bedoeling.

Hoe staat het er in de tussentijd voor? Is het gelukt met het nieuwe modem en de verbinding, of is het nog hetzelfde? Ik hoor graag hoe het er nu voor staat, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

heb je hiervoor een Zyxel modem gehad en is de V10 aangesloten en werkt die al 6? maanden niet 

heb je een koperverbinding 

Reputatie 8
Badge +11

Hi @Huguette, door drukte zijn we hier minder snel met reageren dan gewoonlijk, sorry daarvoor. Wat rot dat 't allemaal niet lekker loopt met het nieuwe modem en ook het niet kunnen bereiken van de klantenservice. Dat is wel veel bij elkaar op deze manier. Dat is niet de bedoeling.

Hoe staat het er in de tussentijd voor? Is het gelukt met het nieuwe modem en de verbinding, of is het nog hetzelfde? Ik hoor graag hoe het er nu voor staat, laat het ook gerust weten als je vragen hebt.

Reageer