beantwoord

Problemen met internetverbinding

• 2 februari 2016
  • 73 reacties
  • 2016 keer bekeken

Toon het eerste bericht

73 reacties

Het is droevig als ik na een week zonder internet weer zelf contact moet opnemen en dan te horen krijg dat als ik niet gebeld had het zeker niet was goedgekomen. Na het plaatsen van een bericht op het forum komt er ineens een monteur thuis. Natuurlijk zijn er meer klanten maar over het serieus nemen storingen en het proactief handelen daarop laat te wensen over. Daarnaast hangt het van je referentiekader af wat je normaal vindt, 11 dagen vindt ik verre van normaal.
ik snap niet waar jij je mee bemoeit geen problemen en niet werken daar hu je er dan buiten mede omdat je niet weet hoeveel ellende ik heb en gehad
Niveau hilarisch! Mijn vrouw heeft de monteur van Guidion ontvangen maar die is totaal niet op de hoogte van de problematiek! Ik vraag mij echt af hoe zoiets tot stand komt? Ga daar maar heen en kijk maar even......zoiets hoor je toch te communiceren compleet met de voorgeschiedenis??

Thuis is uiteraard alles goed, het probleem zit bij KPN in één of andere kast en daarmee moet er weer ergens een bonnetje aangemaakt worden en gaat het weer een paar dagen duren (alsof vandaag 12 dagen zonder internet nog niet genoeg was).

Dit is echt bedroevend........
Vandaag 13 dagen zonder internet en dat op safer internetday!

Uiteraard hult Telfort zich in stil zwijgen, dus wij hebben geen zicht of er daadwerkelijk nog iets gaat gebeuren. Zelfs de medewerkers van Guidion vonden het absurd hoe het allemaal verliep en zeiden dat er veel eerder een monteur van KPN gestuurd had moeten worden. Grappig dat de medewerker van Guidion via zijn apparatuur wel internet had en geen tv terwijl wij juist wel tv hebben en geen internet.

Neemt niet dat wij nog steeds een gedupeerde klant zijn EN EIGENLIJK BEN IK HET ZAT MET DAT KLOTE TELFORT!!
Reputatie 3
Vandaag 13 dagen zonder internet en dat op safer internetday!

Uiteraard hult Telfort zich in stil zwijgen, dus wij hebben geen zicht of er daadwerkelijk nog iets gaat gebeuren. Zelfs de medewerkers van Guidion vonden het absurd hoe het allemaal verliep en zeiden dat er veel eerder een monteur van KPN gestuurd had moeten worden. Grappig dat de medewerker van Guidion via zijn apparatuur wel internet had en geen tv terwijl wij juist wel tv hebben en geen internet.

Neemt niet dat wij nog steeds een gedupeerde klant zijn EN EIGENLIJK BEN IK HET ZAT MET DAT KLOTE TELFORT!!

Guidion zou zelf eens beter moeten communiceren, als je wordt gestuurd door telfort, lijkt het me dat je op de hoogte bent. Bovendien als jij geen internet hebt en wel TV, en de monteur van Guidion meet andersom, dan zouden alle signalen er dus zijn..... bijzonder. Ook al is het balen, je zult een werkende installatie moeten hebben, en schelden gaat echt niet helpen. Grappig is dat Guidion ook installeert voor XS4All, je weet wel die dure provider die beweren dat ze persoonlijk je data vervoeren....:8

ik snap niet waar jij je mee bemoeit geen problemen en niet werken daar hu je er dan buiten mede omdat je niet weet hoeveel ellende ik heb en gehad
Jouw reacties zijn vaag en zonder enige toelichting.
Reputatie 8
Badge +2
Hi Peter. Vanuit de helpdesk verneem ik zojuist dat het probleem een stuk complexer is dan gedacht. Om deze reden duurt het helaas langer dan gewenst en ik kan zodoende voorstellen dat het inmiddels meer dan beu bent. Ik wil je echter verzoeken nog wat geduld te hebben. Uiteraard is het niet meer dan redelijk om jou tegemoet te komen in de kosten als het probleem daadwerkelijk opgelost is.
Eind van de ochtend telefoon: Telfort tweedelijns. De storing zou verholpen moeten zijn! De verbinding is in orde en er wordt weer een IP-adres aangemaakt....lastig controleren als je (noodgedwongen) op kantoor aan het werk bent. Blij naar huis om te controleren en thuis te werken........helaas nog steeds geen internet.........

Weer bellen, doorverbinden, praten, overleggen met KPN en nu kan het echt niet meer de verbinding zijn. Er zit een blokkade op de router.......ze gaan er gelijk mee aan de slag........morgen word ik teruggebeld om te controleren of het werkt.

Op deze 14e dag zonder internet kan ik er niet zo meer in geloven.....
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Peter. Jeetje, wat een vervelende zaak is het aan het worden. Samen met jou hoop ik ook op een adequate afhandeling van het probleem, het heeft nu inderdaad lang genoeg geduurd. 😞
Voor mij is er feitelijk ook niets veranderd, het wifi doet het gewoon de verbinding naar buiten niet waardoor nog steeds de melding verschijnt: de inlogpoging van uw router is geweigerd door uw provider. Klinkt simpel.....maar niets is minder waar 😞
Hiep hiep hoera! HET IS NOG NIET VOOR ELKAAR!!

15 dagen zonder internet, KPN is bezig maar 0 zicht of garantie op een werkende verbinding. Hoe ik dit weet? Ik heb vanmorgen zelf maar weer eens gebeld. Vanmiddag tussen 16 en 17 uur wordt ik weer terug gebeld, maar ik verwacht niet dat het in het tussenliggende uur nog gaat werken.

Wat mij betreft zijn er vandaag twee opties:
1. Een werkende verbinding;
2. Een aanbieding om het contract kosteloos te ontbinden zodat ik mijn aanvraag bij Ziggo kan gaan plaatsen.

Optie 1 zie ik niet meer gebeuren dit jaar, dus graag optie 2!
Reputatie 3
Moet toegeven, dit wordt nu wel belachelijk. Zijn het echte monteurs, of gewoon folderbezorgers die ze sturen....... ik zou me kapot schamen als monteur!
Dag 16 zonder internet gehad, op naar dag 17 en 18. Aankomende maandag, de 19e dag zonder internet gaat er (als het goed is) een monteur van KPN naar de wijk centrale.

Vandaag is ons derde kindje geboren en mijn vrouw is dus aan bed gebonden......fijn dat ze dan in ieder geval geen TV kan kijken op de tablet 😞
Reputatie 8
Badge +2
Hi pvananen! Allereerst van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind!

Als jou is toegezegd dat er een KPN monteur naar de centrale gaat om het te verhelpen, mag je ervan uitgaan dat dit ook werkelijk gebeurt. Al kan ik me enigszins voorstellen dat je hier argwanend tegenover staat door de treurige ervaringen die je hebt. Mocht het hierna alsnog niet opgelost zijn zal ik het advies geven om dit kosteloos op te zeggen aangezien er een gebrek is aan zicht op een goede oplossing.
Reputatie 3
Als er nu tegelijkertijd ook een monteur bij hem thuis is, dan kunnen die twee monteurs misschien communiceren en niet weggaan totdat beide kanten in orde zijn? Als hij nu opzegt, dan krijgt hij dezelfde "zooi" ook bij een andere provider, omdat het probleem toch duidelijk de verbinding is tussen zijn aansluiting en die in de wijkcentrale? Toch?
Reputatie 3
Badge
Dat is heel makkelijk te checken, @pvananen kan in z'n straat (of appartement) bij de b.v. KPN buren informeren, daar KPN toch echt een verfijnder stukje techniek hanteert, sowieso is in de wijkcentrale de dslam voor de KPN klanten qua capaciteit en kwaliteit van een hoger niveau, maar daar is de abonnementsprijs dan uiteraard ook naar, dus "dezelfde zooi" is erg kort door de bocht en verre weg van de praktijk/werkelijkheid,..
Reputatie 3
Zucht, daar is ie weer de stalker, Beste Michael van Telfort, ik haat forumleden die je privacy schenden en gewoon door kunnen gaan omdat ze geen verkeerde dingen zeggen volgens de huisregels. Voor degene die het niet begrijpen, Albert54 is een zwakzinnig (oeps huisregels) figuur die in werkelijkheid Jan ********* (over privacy gesproken) heet, en met mijn voornaam, leeftijd en avatar het forum probeert te verzieken. Ook deze reactie gaat ie weer rapporteren, Maakt me niet uit, dit soort figuren die je privemail proberen te achterhalen om vervolgens bedreigingen te sturen (hetgeen dus gebeurd is op het Tele2 forum)mogen wat mij betreft ****** oei censuur.

Ik ben zeer tevreden Telfort abonnee, zowel vast als mobiel, maar deze Albert54 (die ik al benaderd heb op PB) begint meteen over uitkotsen trollen en andere krachttermen waarmee hij bij Tele2 met minstens 15 accounts al genoeg heeft laten zien. En hij heeft geen enkele binding met Telfort, al zie ik hem ervoor aan dat ie een prepaidje heeft aangemeld. Hij heeft vorgesteld een en ander te controleren, en ik benadruk nogmaals, doe dat aub, Telfort, en als jullie de uitslag hebben, ban dan hem (als het klopt of mij (als het niet klopt). Zo goed verwoord Jan? Ga jezelf lekker uitleven bij Tele2 en laat me met rust!
Reputatie 3
Badge
Jan? is alles goed in de bovenkamer??? ik heet helemaal geen Jan??
Wederom ga je weer zoals elke keer offtopic en begin je een flame-war, wie hier simpel en zwakzinnig is bewijs je helemaal zelf,..
En de moderators zijn nu wel overtuigd van je zoveelste overtreding van de huisregels, zoals al eerder gezegd ik weet helemaal niet wie je ben en wat je bezield je (verveling??) om mij elke keer uit het niks aan te vallen,..
Dit is uiteraard weer gerapporteerd en wie hier een ban gaat krijgen, mag geen discussie meer zijn dat heb je nu wel heel duidelijk gemaakt,..
KPN monteur is geweest, zelfs thuis waar alles goed is ook de lijn naar de wijk centrale. In de centrale moest een poort omgezet worden wat 2 uur zou duren en daar kon hij niet op wachten. Als het na 2 uur niet zou werken moest ik maar terugbellen. Na twee uur weer TV en weer geen internet. Telfort gebeld....zelden zo'n ongeïnteresseerde, niet service gerichte kwast aan de lijn gehad. Ik moest maar wachten NA 19 DAGEN ZONDER internet. Ik wil een werkende verbinding of er vanaf......ik moet maar wachten Telfort heeft 30 dagen wat een organisatie. De monteur krijgt in ieder geval niet meer de informatie waar hij mij om vroeg, klasse Telfort. Aan het einde van het gesprek heb ik hem LUL genoemd raar hè? Los het nou eens op!
Moest maar naar de bibliotheek gaan voor internet! Hoe de helpdesk bij Telfort het!
Reputatie 8
Badge +16
Ga eens zelf op de stoel zitten van een eerstelijns medewerker die beperkt is in zijn mogelijkheden. Daarnaast Telfort is een budget provider die afhankelijk is voor zijn producten,diensten en medewerking van KPN. Uiteraard is het frustrerend wat er gebeurd maar om dan een eerstelijns medewerker uit te maken voor l** is niet bepaald netjes. Sterker nog, als ik op die stoel zou zitten en je zou met zo behandelen dan denk ik dat ik direct alle open tickets sluit. Dat je het niet eens bent met de werkwijze en de lange duur is begrijpelijk, het is alleen wel een keuze die je initieel zelf gemaakt heb door voor Telfort te kiezen ipv bijvoorbeeld KPN. iedere service heeft zijn prijs.
Ik heb niet gevraagd om een verbeterd netwerk bij het contract,alles werkte al jaren! Als je begint over klachten indienen op de website in de bibliotheek en niet doen waar de monteur specifiek om vraagt, snap je helemaal niets van je vak als eerstelijns
Trouwens, ik neem een dienst af waarvoor ik betaal daarmee ontstaat een contract wat wederzijdse verplichtingen schept. Als ik nu de laatste incasso's storneer, dat komt er wel actie. Een beetje empathie na jarenlang trouwe klant, altijd netjes betalend na zo'n lange storingsperiode dat zou een eerstelijns medewerker sieren. Wie weet wat de monteur van KPN nog in gedachte had maar ja de terugkoppeling die ik moest geven blijft hangen bij diezelfde eerstelijns, hoe serieus ben je dan bezig met je vak? Daarmee maak je klanten boos dus tijd voor een het instructie!
Reputatie 8
Badge +16
Trouwens, ik neem een dienst af waarvoor ik betaal daarmee ontstaat een contract wat wederzijdse verplichtingen schept. Als ik nu de laatste incasso's storneer, dat komt er wel actie. Een beetje empathie na jarenlang trouwe klant, altijd netjes betalend na zo'n lange storingsperiode dat zou een eerstelijns medewerker sieren. Wie weet wat de monteur van KPN nog in gedachte had maar ja de terugkoppeling die ik moest geven blijft hangen bij diezelfde eerstelijns, hoe serieus ben je dan bezig met je vak? Daarmee maak je klanten boos dus tijd voor een het instructie!

Jij moet die terugkoppeling ook niet geven, dat is de verantwoording van de KPN monteur. Procedures volgen heet dat, jij bent niet de klant voor KPN maar Telfort is de klant voor KPN.
Reputatie 8
Badge +16
Als ik nu de laatste incasso's storneer, dat komt er wel actie.
Vooral van het incassobureau vrees ik... en de vraag is of je daar iets mee opschiet.
Voordat je stopt met betalen zul je eerst Telfort in gebreke moeten stellen en ze nogmaals de kans moeten geven om het op te lossen.

19 dagen zonder internet is erg lang. Maar je kunt beter nu een beetje meewerken en achteraf als het weer werkt een klacht indienen.
Ik doe wat een service verlenende monteur aan mij vraagt. Hij hoefde niet bij mij thuis te kijken maar deed dat toch om zeker te weten dat het gedeelte wijk centrale huis in orde is. Eindelijk was er iemand die heel goed deed waarvoor hij betaald wordt, dat blokkeert een persoon als die ik aan de lijn had. Dat heeft niets met budgetleverancier te maken. Diensten leveren en daarvoor betaald krijgen heet dat.

Reageer