beantwoord

problemen met internet en tv

• 14 november 2015
  • 5 reacties
  • 526 keer bekeken

sinds een week heb ik een lage snelheid en sinds vanavond valt zowel internet als tv uit en vast bellen , zet dan mijn modem uit en weer aan na een poosje doen ze het weer een half uur.
Dit probleem is begonnen toen de stoting bij mijn buurvrouw is verholpen ook telfort.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 november 2015, 19:53

Hallo cobajan, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een nieuw modem onderweg is. Deze arriveert morgen (dinsdag 17 november) tussen 12:30 en 14:30 uur. Ik verneem dan graag van je of de problemen hiermee zijn verholpen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Geef je modem eens een harde reset door met een puntig voorwerp het kleine gaatje aan de achterkant in te drukken gedurende 20 sec.
bedankt voor je reactie, maar het blijft het zelfde
Reputatie 8
Badge +18
Het beste is om even de reactie af te wachten van Webcare Telfort, die kunnen je verbinding namelijk meten
oke bedankt
Reputatie 8
Badge +16
Hallo cobajan, welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Ik zie dat je vanmiddag contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een nieuw modem onderweg is. Deze arriveert morgen (dinsdag 17 november) tussen 12:30 en 14:30 uur. Ik verneem dan graag van je of de problemen hiermee zijn verholpen.