beantwoord

Problemen met internet

• 24 juni 2018
  • 4 reacties
  • 47 keer bekeken

Sinds donderdag hebben wij continu problemen met internet. Het lijkt het erop dat het modem (Zyxel) geen internet-signaal meer doorgeeft. We zijn namelijk wel verbonden met het netwerk, maar hebben geen internettoegang. Behalve dat we nu dus bijna geen toegang hebben tot het internet, hebben we vaak ook problemen met de interactieve tv, waarvan het signaal wegvalt.

Nu hadden we ook al een nieuw Xperia V8 modem liggen, maar als we deze instellen, krijgen we helemaal geen netwerksignaal.

Hoe kan dit opgelost worden?
icon

Beste antwoord door GJC 24 juni 2018, 12:51

Is die v8 van Telfort? Dan zou je hem kunnen aansluiten en vervolgens een harde reset geven:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Dat kun je trouwens ook met de ZyXEL proberen, maar stilletjes vermoed ik dat hij aan het overlijden is.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Is die v8 van Telfort? Dan zou je hem kunnen aansluiten en vervolgens een harde reset geven:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm

Dat kun je trouwens ook met de ZyXEL proberen, maar stilletjes vermoed ik dat hij aan het overlijden is.
Reputatie 8
Badge +12
Hoi laura.bos, welkom op het Forum. Ik begrijp dat je problemen ondervindt met de diensten. Dat is niet fijn, dat begrijp ik goed. Nu klinkt het inderdaad alsof het Zyxel modem de boosdoener is. Daarom heb je de nieuwe V8 geprobeerd, alleen met dat modem krijg je geen WiFi? Ook niet na de reset zoals GJC ook aangeeft?
Bedankt voor de reacties. Het V8 modem hadden we al een paar keer een harde reset gegeven, maar dat hielp niet.

Zelf dachten we ook dat het Zyxel modem zijn langste tijd wel gehad had, maar deze doet het ineens wel weer na de harde reset.

Problemen zijn voor nu dus opgelost! 🙂
Reputatie 8
Badge +12
Dat is fijn om te horen laura. Goed dat alles weer werkt. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen betekenen, dan hoor ik dat uiteraard graag.

Reageer