vraag

Problemen met Internet

  • 19 november 2014
  • 2 reacties
  • 888 keer bekeken

Goeie avond,

Ik had vandaag dus een storing op mijn Telfort internet en ik had de heledag geen internet dus ik besloot Telfort zelf te bellen. Dat was dus toen opgelost weet niet precies wat ze hadden gedaan maar op de hoofd modem werkte m'n internet toen prima. Maar de tussen-modem die ik thuis heb (Een verdieping boven ons) die is verbonden naar de zolder elke keer als ik daar nu op probeer te verbinden staat er ''Beperkt'' dus dat ik wel kan verbinden maar geen internet heb. Eerst had ik deze probleem niet nadat ik de klantenservice had gebelt pas kreeg ik dit. Iemand een idee waar het aan kan liggen?

2 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Ik vermoed dat de helpdesk je Telfort modem heeft gereset waardoor nu de wifi-instellingen zijn teruggezet naar de fabriekswaarden.
Je zal de 'tussenmodem' (router?) hierdoor ook opnieuw moeten voorzien van de juiste gegevens.
Reputatie 3
@vervelendinternet,

Welkom op het forum, wat @Enterprise zegt klopt. Kan je de gegevens van je gehele netwerk controleren op juistheid van gegevens? Ik verneem je bevindingen hier graag.

Succes!

Yanick

Reageer