Sinds een week of 2 steeds vaker last van een wegvallende internetverbinding. Ik heb de Experiabox V10, de lampjes blijven normaal (groen) branden tijdens het wegvallen en het modem is verbonden via koper met de meegeleverde korte kabel van ong 50cm.
Het internet valt compleet weg, 3 apparaten (playstation en 2 pc's) verliezen internetverbinding en deze apparaten zijn direct verbonden met de kabel. Wi-Fi werkt tijdens een dergelijke uitval ook niet en ook interactieve tv bevriest compleet. Het uitvallen vind op willekeurige momenten plaats en duurt een aantal minuten, rond de 3-5 minuten meestal, waarna de verbinding zich vanzelf herstelt. Soms gebeurt het meerdere keren kort na elkaar en soms een paar uur niet, inmiddels vindt het wel dagelijks plaats wat tot ergernissen lijdt.
Ik heb gekeken naar het aansluitingspunt en wellicht heeft deze zijn beste tijd heeft gehad. Waarschijnlijk is dit de oorzaak en moet dit worden vervangen. Zie hieronder een foto.
Graag uw advies en hulp!
Met vriendelijke Groet,
Rob

Beste antwoord door Rob2020