beantwoord

Problemen internettoegang Zyxel P-2601HN-F1

• 16 december 2012
  • 8 reacties
  • 2606 keer bekeken

Sinds ongeveer een week hebben we problemen met het krijgen van internettoegang. Eerst zo nu en dan, maar de laatste dagen bijna iedere keer als we met een apparaat het internet op willen. Dit geldt zowel voor een PC, een laptop, een PS3 als een smartphone. De afgelopen dagen hebben we het modem (Zyxel P-2601HN-F1) al tientallen keren uitgezet en weer aangezet. Soms helpt dit, andere keren niet. Kan het modem stuk zijn of ligt het aan het KPN netwerk?
icon

Beste antwoord door Jelmer - Telfort 7 januari 2013, 09:17

@Brigitte

Mijn excuses voor de late reactie. Er is iets mis gegaan met het versturen van het nieuwe modem. Ik heb nogmaals het verzoek gedaan een nieuw modem te versturen.

Jelmer
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Is het allemaal draadloos? Of is de laptop bekabeld verbonden?
Het is allemaal draadloos.
Badge
@Brigitte

Welkom op het forum! Spijtig om te lezen dat je problemen met de verbinding ervaart. Vermoedelijk worden deze problemen veroorzaakt doordat de draadloze functie van het modem niet meer goed werkt. Ik heb je een nieuw modem toegestuurd dat binnen 5 werkdagen bezorgd zal worden. Ik lees graag terug of met het nieuwe modem de problemen zijn verholpen.

Jelmer
Bedankt voor de snelle reactie. Ik wacht het nieuwe modem af en zal daarna laten weten of het probleem verholpen is.
Het modem is nog steeds niet door ons ontvangen. Ik kan me voorstellen dat door de kerstdagen enige vertraging is opgelopen, maar intussen is het nu al de 8e werkdag sinds 17 december. Is bekend wat de status van de zending is?
Badge
@Brigitte

Mijn excuses voor de late reactie. Er is iets mis gegaan met het versturen van het nieuwe modem. Ik heb nogmaals het verzoek gedaan een nieuw modem te versturen.

Jelmer
Het nieuwe modem is op 10 januari binnengekomen. We werken er nu een paar dagen mee, en tot nu toe gaat het allemaal goed. Het probleem lijkt dus opgelost. 
Badge
@Brigitte,

Bedankt voor de terugkoppeling, prettig om te lezen dat het probleem is verholpen!

Jelmer

Reageer