beantwoord

Problemen bij vernieuwing glasvezelverbinding

  • 8 september 2019
  • 11 reacties
  • 259 keer bekeken

Reputatie 1
ach als ik hier lees over guidion laat maar zitten want dan gaat mijn bloed koken.
kijk maar naar de datum om een indruk te krijgen mijn ombouwpakket staat al sinds 9 mei in de kast wachtend om aangesloten te worden zegt dat genoeg.
ze zijn een keer echt langs geweest toen het zo warm was en de monteur deed zich voor als zijnde zwak ziek en misselijk.mijn modem hangt in de huiskamer in de hoek en volgens hem kon hij er niet goed bij en hij ging ook niet bukken.hij vertrok meteen weer. totaal daarna 3 afspraken gehad via mail maar van alles niks dus.wel bij de laatste afspraak stond er iemand van kpn voor de deur met een ander kastje maar kon hij niks mee.want mijn aansluiting was nog niet omgebouwd.ik was die morgen wel in de wijkcentrale omgezet resultaat dat ik dankzij de monteur nu met een noodpakket van 50 gb zit en dat als trouwe klant van het eerste uur..telfort gooi dat guidion er toch uit en stuur eigen monteurs op pad worden de klanten alleen maar vrolijker van.

Admin: Eigen topic voor je reactie aangemaakt en afgesplitst
icon

Beste antwoord door willem1000 13 september 2019, 01:48

onverwacht een telefoontje van een monteur met de mededeling ik ben met een uurtje bij jou om het nieuwe kastje te plaatsen.en ja nu werkt hij eindelijk en mijn vrouw is ook in juich stemming.
heeft lang geduurd en verdiend geen schoonheids prijs maar ja eindelijk licht aan het einde van de tunnel.
Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @willem1000, welkom bij ons op het forum. Die eerste monteur was zo te zien al heel bijzonder, een Guidion monteur moet het glasvezelkastje inderdaad ombouwen zodat de nieuwe aansluiting daarop kan worden aangesloten. De KPN monteur heeft die mogelijkheid niet, dat klopt met wat hij zei. Gelukkig heeft hij je toen een noodpakket gegeven, zodat je niet zonder verbinding zit maar het is niet ideaal natuurlijk. Ik zie nu ook een melding staan dat het bij de specialisten in behandeling is en zij hebben het verzoek gedaan om het glasvezelkastje te vervangen. Ik zie ook dat je gisteren bent doorverbinden naar Guidion om een nieuwe afspraak te maken. Is dat ook gelukt, is er een afspraak gemaakt om het glasvezelkastje om te bouwen?
Reputatie 1
ik ben blij dat ze morgen komen ombouwen maar nu niet meer iemand van gideon ze hebben het nu doorgezet naar reggefiber.nu maar hopen dat het nu eindelijk voor elkaar komt kan ik eindelijk weer van de diensten gebruik maken waar ik voor betaal.
ook hoop ik alleen in de toekomst dat telfort wat nu kpn wordt bezig gaat met eigen monteurs want een bedrijf als gdeon krijg je anders van zelf wel een slechte naam.
bedankt voor je reactie jasper.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @willem1000 , Reggefiber heet nu KPNNetwerkNL.
Succes, laat s.v.p. even de (goede) afloop weten.
Reputatie 8
Badge +11
Geen probleem @willem1000, goed om te lezen dat er vandaag iemand komt! Laat je ons weten wat de uitkomst daarvan is?
Reputatie 1
er kwam vanmorgen wel een monteur langs maar dat bleek een storingsmonteur van kpn te zijn.
ik maakte hem duidelijk dat ik geen storing had maar de aansluiting moet omgebouwd worden.
hij bellen met reggefiber mijn adres en postcode doorgegeven met de mededeling dat ze mij binnen 4 uur gaan terugbellen voor een afspraak.dat was vanmorgen om half elf en het is nu bijna twee uur ze moeten mij nog steeds bellen zal vandaag wel weer niks worden.hij had voor de zekerheid ook telfort nog gebeld.
mijn bloed kookt vreselijk.ben er klaar mee.
Reputatie 8
Badge +11
Ik kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent, dit heeft op deze manier veel meer voeten in de aarde dan het zou moeten hebben! Ik zie de melding die is aangemaakt voor KPN NetwerkNL (de nieuwe naam van Reggefiber) ook staan. Daarbij staat ook dat er op 4 september een afmelding was dat het glasvezelkastje al omgebouwd zou zijn, maar dat is helemaal niet het geval dus. Omdat dat verkeerd stond, leek het erop dat een KPN storingsmonteur de situatie zou kunnen verhelpen. Helaas bleek dat bij zijn bezoek niet het geval dus! De melding zelf die bij KPN NetwerkNL in behandeling is kan ik niet inzien, dus de precieze status daarvan kan ik niet bekijken. Is er inmiddels wel contact geweest en is het gelukt om een afspraak te maken?
Reputatie 1
nee want daar wacht ik op ze moeten mij nog steeds bellen voor een afspraak.
dit is het laatste wat ik afwacht en dan stap ik over naar de kabel als dit ook niks wordt.
Reputatie 1
onverwacht een telefoontje van een monteur met de mededeling ik ben met een uurtje bij jou om het nieuwe kastje te plaatsen.en ja nu werkt hij eindelijk en mijn vrouw is ook in juich stemming.
heeft lang geduurd en verdiend geen schoonheids prijs maar ja eindelijk licht aan het einde van de tunnel.
Reputatie 8
Badge +11
Hopelijk was dat telefoontje niet een uurtje voordat je dat bericht plaatste (01:48), al zou de monteur dan natuurlijk wel alle verwachtingen overtroffen hebben. Ik ga er vanuit dat de monteur al eerder was gisteren, en dat hij het toen kon oplossen. Ik ben het met je eens dat de manier waarop het bij jullie ging geen schoonheidsprijs verdient, maar gelukkig is er nu inderdaad licht op het glasvezelkastje!
Werkt alles nu helemaal zoals het hoort, of kan ik eventueel nog met je meekijken naar iets?
Reputatie 1
alles werkt zoals het hoort en ook de snelheid is goed zelfs draadloos.
dus mag er hier een slotje op en bedankt.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal goed, dat is fijn! Als we in de toekomst nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reageer