beantwoord

Problemen algemeen

• 29 juni 2020
  • 7 reacties
  • 123 keer bekeken

1 van de ontvangers loopt telkens vast en internet is van 40 mbit naar 1 mbit gegaan?

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 juli 2020, 14:34

Hoi @esdee101, ik wilde even meekijken. Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd. Dat is fijn. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je en als je inlogt op je modem wat staat er op de status pagina qua download en upload wat binnenkomt.

Betreft het een koper of glasvezelverbinding

experia box 8 en koper ...

Heb al totale reset modem gedaan (reset knopje)  enz enz ...hoe nu verder???

trouwens mijn ontvanger(arcadyan) in mijn slaapkamer die over 220v gaat doet het tot nu toe nog wel ..maar die in huiskamer(motorola) direct op het modem zit loopt steeds vast..

Reputatie 8
Badge +18

Vervang het DSL kabeltje eens voor een nieuw rond kabeltje van max 150 cm de download geeft ongeveer 8 Mbps aan, hoe lang is de huidige aansluitkabel

En vul je forumprofiel aan met je postcode en huisnummer dan ziet webcare wie je bent zodra je topic aan de beurt is

mijn kabeltje is allang rond en daar is niks mee aan de hand(30cm) ..sterker nog dat is al eens nagekeken en perfect bevonden ..ik zal maar meteen zeggen ik ben een service monteur beveiligingen..en weet dit soort dingen wel..ik heb nu al sinds vrijdag een storing en wil dat er naar gekeken wordt… tel nummer en postcode is al ingevuld..

inmiddels maar gebeld met klantenservice...dus sluit deze melding maar

Reputatie 8
Badge +18

Prima dat je de klantenservice gebeld hebt daar wordt je meteen geholpen en op dit forum worden de topics behandeld op volgorde van binnenkomst dus dat duurt langer.

Heb je de binnenkant van ISRA punt ook bekeken want soms zit er wat corrosie op de aansluitingen

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @esdee101, ik wilde even meekijken. Ik zie dat er inmiddels een monteur is aangestuurd. Dat is fijn. Ik hoor graag hoe dat bezoek verlopen is. 

Reageer