beantwoord

Probleem verbinding internet

• 16 maart 2015
  • 2 reacties
  • 120 keer bekeken

Ik heb enkele dagen geleden mijn alles-in-1 pakket geïnstalleerd. Draadloos internet en TV werkt naar behoren, maar mijn bekabelde internetverbinding werkt niet. Mijn computer erkent wel dat het op een netwerk is aangesloten als ik de ethernetkabel aansluit, maar kan vervolgens geen verbinding met internet maken.
Alle stappen van de probleemoplosser heb ik inmiddels doorlopen, maar zonder resultaat.

Ik denk dat het niet aan mijn pc ligt, aangezien ik binnen enkele seconden een internetverbinding heb als ik de ethernetkabel op het modem van de buurman aansluit.

Hebben jullie enig idee waar dit aan kan liggen?
icon

Beste antwoord door Stephen 22 april 2015, 20:53

@JW26,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat het probleem wat betreft bekabeld internet verleden tijd is. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag van jou in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@JW26,

Welkom op het forum en excuses voor de late reactie!

Wat vreemd dat bekabeld internet niet werkt. Werkt het wel als je de ethernet kabel op andere poorten van je modem uitprobeert? Ik kijk uit naar jouw reactie.

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@JW26,

Wat jammer dat een reactie is uitgebleven. Ik neem aan dat het probleem wat betreft bekabeld internet verleden tijd is. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag van jou in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik een slotje.

Stephen