beantwoord

Prijs pakket is niet automatisch gewijzigd van 45 euro naar 42,50

• 5 juni 2017
  • 3 reacties
  • 668 keer bekeken

goedemorgen,

ik betaal al een aantal jaar 45 euro voor mijn alles in 1 pakket. afgelopen weekend kwam ik erachter dat hetzelfde pakket al een hele tijd voor nieuwe abonnees 42,50 kost. Waarom wordt mijn pakket niet automatisch ook 42,50 ilv 45,00 euro??? nu betaal ik al dik 2 a 3 jaar lang 2,50 per maand meer 60,00 euro over 2 jaar.. wie en hoe moet dit gewijzigd worden??

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Bird 5 juni 2017, 11:16

Ik begrijp de emotie, als KPN adviseur ervaar ik bij ons in de winkel in Almere dezelfde reacties van consumenten: waarom is het KPN niet productiever in het benaderen van bestaande klanten met pakketprijzen anno 2017? Ik denk dat we dit zeker willen, maar dat onze systemen er wellicht nog niet klaar voor zijn. Voorlopig is het het beste om om in contact te treden met onze klantenservice (Telfort/KPN) om daar de mogelijkheden tot verlenging thuispakketten mee te bespreken. Hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Je kan zélf verlengen, dan krijg je de nieuwe abonnementsprijs.
Dat is toch vreemd?! Ik ben bestaande klant al ruim 3 jaar. Ik ga niet elke keer kijken hoe het met mijn abbonement ervoor staat! Ik ga ervan uit dat als er een wijziging plaats vindt dit automatisch doorgezet wordt ik ik minder betaal dan mijn huidige 45,00. Andere bedrijven doen dit ook, denk aan all secur verzekeringen. Daar krijg je netjes een mail of je verzekering nog wel aansluit bij je huidige situatie. Ik vindt dit gewoon ronduit slecht! En waarschijnlijk een reden om over te stappen.
Ik begrijp de emotie, als KPN adviseur ervaar ik bij ons in de winkel in Almere dezelfde reacties van consumenten: waarom is het KPN niet productiever in het benaderen van bestaande klanten met pakketprijzen anno 2017? Ik denk dat we dit zeker willen, maar dat onze systemen er wellicht nog niet klaar voor zijn. Voorlopig is het het beste om om in contact te treden met onze klantenservice (Telfort/KPN) om daar de mogelijkheden tot verlenging thuispakketten mee te bespreken. Hoop dat je wat aan dit antwoord hebt.

Reageer