beantwoord

Prijs abonnement verlagen

• 3 mei 2017
  • 6 reacties
  • 551 keer bekeken

Hallo, ik woon veel in buitenland en gebruik daarom het internet en telefoon maar erg weinig. Nu zag ik dat er ook een instaptarief is voor internet met snelheden tot 20 mb. Dit zo genoeg zijn omdat er op mijn adres maar snelheden mogelijk zijn tot 16mb. Echter in de prijslijst kan ik het instaptarief niet terug vinden. Of is er nog een andere mogelijkheid om de kosten wat te drukken ik ben ongeveer 9 maanden in het buitenland.
icon

Beste antwoord door Deborah 9 mei 2017, 15:56

Hi alfredzwart, welkom op het forum. Ik zie dat je op dit moment al het laagste pakket hebt en je per maand 29,18 betaalt. De kosten van je abonnement kan ik helaas niet verlagen. Kan je mij de link met het instaptarief sturen? Ik kan dit namelijk niet vinden. Maak je in de tussentijd van de 9 maanden gebruik van internet in Nederland? Als je helemaal geen gebruik van je verbinding maakt, kan je het ook tijdelijk opzeggen. Ik hoor het graag van je 🙂.

Voor de vindbaarheid van dit topic heb ik trouwens de titel van je onderwerp aangepast.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hi alfredzwart, welkom op het forum. Ik zie dat je op dit moment al het laagste pakket hebt en je per maand 29,18 betaalt. De kosten van je abonnement kan ik helaas niet verlagen. Kan je mij de link met het instaptarief sturen? Ik kan dit namelijk niet vinden. Maak je in de tussentijd van de 9 maanden gebruik van internet in Nederland? Als je helemaal geen gebruik van je verbinding maakt, kan je het ook tijdelijk opzeggen. Ik hoor het graag van je 🙂.

Voor de vindbaarheid van dit topic heb ik trouwens de titel van je onderwerp aangepast.
Bedankt voor het antwoord. Ik heb waarschijnlijk een oud bericht gelezen met het instap tarief en heb begrepen dat dit niet meer bestaat. Ik gebruik het internet niet als ik in het buitenland ben van Telfort. Maar meestal eens in de twee maanden kom ik een weekje terug. Dan is het wel weer belangrijk dat ik Internet heb. Waarschijnlijk kan je het abonnement niet regelmatig even stoppen.
Alfred
Reputatie 4
Badge +10
Hey Alfred, theoretisch is dat wel mogelijk alleen in de praktijk omslachtig. Je zou dan elke keer je abonnement moeten opzeggen en daarna weer opnieuw aansluiten. Bovendien betaal je dan elke keer aansluitkosten, waardoor het je weinig voordeel oplevert. Mijn advies is om het zo te laten.
Oké, dan laten wij het zo. Bedankt
Reputatie 4
Badge +10
Graag gedaan :):). Trouwens, wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Kan je dat doen via bit.ly/feedbackopdeborah.
Reputatie 1
Badge +1
Hallo alfredzwart,

Denk ook eens na of je wel bij Telfort wilt blijven.
Telfort is al jaren geen budget provider meer en voor alleen internet nu met de prijs verhoging in aantocht meestal een slechte keuze .
Een optie zou kunnen zijn 4G of 3G theteren van mobiel of gebruik 4G/3G modem voor thuis.
Er zijn leuke niet al te dure data pakketten tegenwoordig.
Zien sommige providers niet graag maar ze kunnen er niets tegen doen! (zelfs een rechtszaak zul je vermoedelijk wel winnen I.V.M Net Neutraliteit.

Er zijn nog 2 goedkope internet providers tot 20Mbit Xdsl abonnementen (23,50 en 22 euro)
Ben 1,5 maand geleden weggegaan bij Telfort en heb er geen seconde spijt van gehad.
De eerste is T-Mobile (eigen netwerk oud Vodafone ) is helaas niet overal te leveren.

Deze ellende is gekomen omdat KPN bijna alle providers heeft opgekocht en met de overige 3 afspraken heeft gemaakt.
Er is dus bijna geen concurrentie meer .

Reageer