Ports openen op de XyZEL

• 11 februari 2012
  • 4 reacties
  • 2733 keer bekeken

Ik probeer ports te openen voor mijn xbox live op mijn XyZEL router en daarvoor moet ik 4 verschillende ports openen, het gekke is dat hij 3 ports prima opent alleen bij de 4e gaat hij moeilijk doen.

Dit is port 3074 en ik krijg de volgende melding:

Error The rule of port are conflict with iptables, please check it.

Hoe kom ik hier omheen?

Alvast bedankt!

4 reacties

Badge
Ik heb het topic verder niet door gelezen maar mischien heb je hier wat aan?

KLIK

En anders even zoeken hier op xbox want is best wel al veel over geschreven hier
En welke poort moet ik open zetten voor de Sonos Play 5?
En kan iemand mij toevallig uitleggen hoe ik aan het wachtwoord kom van mijn router, zodat ik uberhaupt een poort open kan zetten? Ik heb een Telfort abonement, Prestige 2602HW-61 is mijn router, maar ik heb geen idee wat het wachtwoord is en kan dus niet inloggen. Ik heb admin en zonder wachtwood al geprobeerd.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen! want ben hier al een paar uur mij bezig en wil eindelijk eens horen hoe die box klink!

Ik heb trouwens een Mac
het standaard wachtwoord is: 1234
Badge
En welke poort moet ik open zetten voor de Sonos Play 5?
En kan iemand mij toevallig uitleggen hoe ik aan het wachtwoord kom van mijn router, zodat ik uberhaupt een poort open kan zetten? Ik heb een Telfort abonement, Prestige 2602HW-61 is mijn router, maar ik heb geen idee wat het wachtwoord is en kan dus niet inloggen. Ik heb admin en zonder wachtwood al geprobeerd.

Hoop dat jullie mij kunnen helpen! want ben hier al een paar uur mij bezig en wil eindelijk eens horen hoe die box klink!

Ik heb trouwens een Mac

Een van de voorwaarden van dit forum is dat je ook zelf eerst wat zoekwerk doet.
Geloof niet echt dat je uren bezig bent geweest aangezien de aller eerst hit die ik krijg als ik op google zoek naar zyxel inloggen is deze INLOGGEN

Reageer