beantwoord

Portforwarding met nieuwe V10a bagger

• 15 december 2019
  • 4 reacties
  • 53 keer bekeken

Krijg de hik maar met die Experia V10a
Ik heb veel dingen thuis op portforwarding staan en echt die software van de V10a is alleen maar bagger.
Hoe kunnen jullie in godsnaam zoiets uit delen?
Ik heb alles geprobeerd wat ik maar kon vinden en ben een techneut, ik weet heus wel wat ik doe.
Ik heb een andere modem gekregen maar met de oude is niks aan de hand.
Ik ga hem dus niet omzetten. Ik heb mijn oude modem weer terug geplaatst.
Of is het een verplichting?
Dan ga ik een andere provider opzoeken want ik MOET port forwarding hebben die werkt!
Echt wat een baggerapparaat is die Experia V10A. Niet normaal. Nogmaals hoe kunnen jullie dit op de markt brengen?? Echt ongelofelijk! 

Groet,

Arjan

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 december 2019, 12:33

Hoi @Arjan.Verboom, je bent nogal ontevreden over het nieuwe modem. En dat is denk ik nog wel zacht uitgedrukt. Er wordt nu inderdaad gewerkt aan nieuwe firmware, wanneer die exact komt, heb ik nog geen idee van. Hopelijk duurt het niet al te lang meer. Tot die tijd kun je de Zyxel blijven gebruiken. Ik wil je dan ook aanraden om het nieuwe modem nog niet terug te sturen. 

Maar mocht je toch echt een dusdanig netwerk thuis hebben die veel instellingen vragen. Dan is een eigen router wellicht het overwegen waard. Voor een bedrijf zeker, maar dan zou ik ook zeker een zakelijk abonnement afnemen. 

Bekijk reactie

4 reacties

Allerlei truukjes met fictief portforwardingadres omdat de eerste poort word overschreven.
Dingen als het niet opslaan van instellingen die je maakt, wordt er compleet gestoord van.
Als je geen poortforwarding kan maken omdat de software het niet toe laat laat dan op zijn minst iets zien. Nee gewoon NIET opslaan. 
Kom eerst een met goede software voor die modem, dan wil ik er misschien nog over na denken.
Maar kom op zeg, dit ding hoort thuis in de afvalcontainer… 
Lees je dingen, is nog niet opgelost, duurt al maanden…
Hoe moeilijk kan het  zijn????
Dit kan toch niet!
Ik vind het echt idioterie ten top dit.
Het was al iets waar ik bang voor was toen ik hem kreeg maar dat het zo erg zou zijn….

En ja dingen als het hele netwerk afkoppelen, stroom er af en 1 voor 1 weer opstarten.
Kom op nou dat zijn zeer grote bugs.

Ik kan er met mijn pet niet bij. De Zyxell blijft, ik verander niks. Als Telfort straks helemaal KPN word en het dan niet meer kan, dan ben ik weg. 

Erg jammer want ik zit al heel lang bij Telfort, tot nu toe altijd zeer tevreden maar dit kan gewoon echt niet! 

Ik ben ook niet van plan om andere apparatuur aan te schaffen om iets simpels als port forwarding voor elkaar te krijgen. Is een zo standaard iets, zoiets MOET gewoon werken!

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

Ik heb al zoveel opgezocht, gelezen dat ik het helemaal zat ben, ook al staat hier DE oplossing die altijd werkt…Ik heb er gewoon geen zin meer ook.  ik ben het spuugzat. Zoiets moet gewoon ALTIJD werken. 

Kan ik mijn oude modem gewoon blijven gebruiken? Zo ja kan ik die V10A dan terug sturen ipv mijn oude modem?

Het wordt alleen wat als mijn oude modem kapot gaat… Daar wil ik maar even niet aan denken.

Nu is het bij mij niet zo dat ik afhankelijk ben qua portforwarding voor de inkomsten van een bedrijf of zo…
Maar stel dat dat nu wel zo is??? Dat kan toch niet? Dat kost handen vol met geld, dan! Betalen jullie dat? Ben bang dat het dan snel gebeurd is met KPN….

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Arjan.Verboom 

Nu is het bij mij niet zo dat ik afhankelijk ben qua portforwarding voor de inkomsten van een bedrijf of zo

Er zijn echter ook klanten, zowel zakelijk als particulier die meer wensen hebben aangaande de routerfuncties en derhalve er een eigen router achter plaatsen, ‘probleem’ opgelost.

De meningen over de V10a zijn zeer verschillend, de een loopt er mee weg en een ander gruwelt ervan, zoveel hoofden zoveel zinnen.

De modem/router die Telfort levert is in 99 van de 100 gevallen meer dan voldoende voor dagelijks gebruik bij consumenten.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Arjan.Verboom, je bent nogal ontevreden over het nieuwe modem. En dat is denk ik nog wel zacht uitgedrukt. Er wordt nu inderdaad gewerkt aan nieuwe firmware, wanneer die exact komt, heb ik nog geen idee van. Hopelijk duurt het niet al te lang meer. Tot die tijd kun je de Zyxel blijven gebruiken. Ik wil je dan ook aanraden om het nieuwe modem nog niet terug te sturen. 

Maar mocht je toch echt een dusdanig netwerk thuis hebben die veel instellingen vragen. Dan is een eigen router wellicht het overwegen waard. Voor een bedrijf zeker, maar dan zou ik ook zeker een zakelijk abonnement afnemen. 

Reageer