beantwoord

Portforwarding Experia Box v10a werkt niet

  • 15 oktober 2019
  • 5 reacties
  • 187 keer bekeken

Reputatie 1

Geachte heren bij deze wilde ik vragen port forwarding op experia box v10a op glasvezel.

Ik heb een bewakings dvr die port nr gebruikt 10101-10104 en port nr 80 dit hen ik ingestelt op de modem zie bijlagen.

Ik had een zyxel modem daar werkte het wel goed wat doe ik niet goed.

Groetjes Wim47

icon

Beste antwoord door Babylonia 15 oktober 2019, 14:38

Wellicht in de DVR de zaken handmatig een vast IP-adres gegeven?
Heb je daarbij ook de juiste gegevens en gateway ingesteld?
ZyXEL gebruikt standaard een ander sub-net dan de Experia Box V10A

Mogelijk werkt een vast IP-adres in de V10A beter dan in de DVR zelf.
(En laat je de DVR op IP-adres verkrijgen vanuit DHCP staan).

Volledige beschrijving zie < HIER >
 

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8

Wellicht in de DVR de zaken handmatig een vast IP-adres gegeven?
Heb je daarbij ook de juiste gegevens en gateway ingesteld?
ZyXEL gebruikt standaard een ander sub-net dan de Experia Box V10A

Mogelijk werkt een vast IP-adres in de V10A beter dan in de DVR zelf.
(En laat je de DVR op IP-adres verkrijgen vanuit DHCP staan).

Volledige beschrijving zie < HIER >
 

Reputatie 1

Dank je voor de info ik ga er mee aan de gang.

Groetjes Wim47

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @wim47, het is je nog niet gelukt is om de portforwding in te stellen. Babylonia heeft je op weg geholpen. Wil je laten weten of het is gelukt naar aanleiding van zijn tips. 

Reputatie 1

Beste bart het is me gelukt om het in te stellen.

Je mag de topic afsluiten.

Met vriendelijke groeten Wim47

Reputatie 8
Badge +12

Top! Bedankt voor het delen. 

 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen.

Reageer