vraag

Pas 2 weken internet ven telfort en super slecht

• 20 juni 2014
  • 6 reacties
  • 463 keer bekeken

Pas 2 weken telfort en het is egt slecht internet

Internet is traag spotnet werkt niet ps3 heeft zeer slechte nat type en verbinding valt weg komt terug als je de modem reset en weer instelt heb je 1 a 2 dagen normaal internet en daarna valt het terug in de oude situatie traag en moeizaam

Het maakt niet uit hoe je de modem instelt firewal uit of aan wifi b of g o mixed wpa of wpa2 internetten blijft gewoon traag en valt soms helemaal weg.

als je wilt playstationen moet je eerst de modem uit en aan doen ook al zet je hem in je dmz of een vaste ip of wat dan ook nat type blijft 2 of hoger

Als je aan het downloaden bent kan je niet surfen tegelijk speedtest geeft 190kb aan.

En 1ste factuur is 3x dubbel met alle kosten die erbij komen

ik had hiervoor internet van online en vond dat deze traag was nou online is egt veel beter vergeleken met telfort

Mensen deel dit bericht zodat anderen mensen niet 2 of 1 jaar vast gaan zitten aan slecht internet

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Mensen deel dit bericht zodat anderen mensen niet 2 of 1 jaar vast gaan zitten aan slecht internet

Je zit nooit vast aan Telfort voor 2 jaar... want een jaarabonnement duurt maar 1 jaar. Verder kun je Telfort in gebreke stellen als het echt zo beroerd is.

Maar begin eens bij het begin...

Welk modem heb je? Wat voor isra-punt heb je? Hoe is het modem aangesloten op het isra-punt? Welke snelheid geeft het modem aan op de statuspagina? Hoe test je de snelheid? Is dat bedraad of draadloos?

Als je aan het downloaden bent kan je niet surfen tegelijk speedtest geeft 190kb aan.
Dat klopt... advies is daarom om in je downloadclient (usenet, torrent?) alles zo in te stellen dat niet meteen de hele verbinding wordt platgetrokken.
Reputatie 8
Badge +16
En als aanvulling, gebruik een netwerkkabel in plaatst van Wi-Fi, als je te ver van je modem af zit is je omgeving namelijk de grootste storingsfactor.
Ik heb de modem arcadyan vgv7519
En downloadsnelheid 23mb modem is aangesloten met bijgeleverde telefoon Plug en kabel aan de telefoon aansluiting in de muur van woonkamer

Ik heb bedraad en via wifi getest waarbij in heel dichtbij de modem zit

ook als de playstaion aan is op netfliks of online game kan ik niet surfe op de laptop bedraait of wifi maakt niet uit ik typ nu ook via me gsm omdat de ps 3 aan is en de laptop geen verbinding krijgt als ik nu de modem reboot dan gaat alles wel weer werken voor 1 of 2 dagen

ik probeer nu ook op me router pagina te komen maar dat gaat super traag ik heb net gekeken wat de sbelheid was en type modem was daarna is die automatishe weer weggegaan de router pagina nu moet ik weer inloggen terwijl ik niks heb veranderd
Ook is soms de wifi netwerk niet zichtbaar en moet ik de router rebooten om heb weer zichtbaar te maken.
of dan maak je verbinding met het netwerk en dan blijft hij op haalt ip adres op staan tot je weer verbinding verbreken doet en 2 x opnieuw probeert ik heb nu de router gereboot en typ nu wel via de laptop
Ben nu bij iemand anders met telfort internet de routerpagina is hier veel sneller dan bij mij je komt makelijker lop de routerpagina

deze pagina is hier ook veel sneller met opslaan wijzigen enz p
kreeg een mail van telfort dat ze mij al meerdere keren hebben gebeld en het maandag dinsdag en donderdag weer gaan proberen

maar als je 9 tot 6 werkt kan je hun moeilijk te woord staan jullie moeten gewoon na 6e bellen als je iemand al 3 of 4 x niet pakken krijg dan weet je toch dat hij rond die uren niet bereikbaar is

en als helpdesk ben je er toch wel tot 19uur minimaal

vanaf begin :
En dit is via kabel en wifi getest modem van telfort geeft gewoon 20mb downloadsnelheid aan en meerdere online sites 7mb
telfort internet is traag werkt slecht
via wifi valt het weg of helemaal uit
en geen goed nat type op de ps 3
je moet elke x stekker eruit en erin voordat je op internet kan
video via youtube gaat on de 20sec afspelen weer laden
downloaden en surfen kan niet tegelijk
telfort boeit het niet echt volgens mij zolang er maar internet is en de modem de juiste snelheid aangeeft
ik heb een laptop wifi een ps3 kabel in dmz en desktop kabel en op niks werkt me internet normaal

Mensen ik deel dit zoveel ik kan waar ik kan aangezien je niet weet wat je koopt totdat je het hebt.

Reageer