beantwoord

Pair Bonding wel of niet beschikbaar?

• 27 januari 2016
  • 5 reacties
  • 1253 keer bekeken

Ik zou graag een hogere internetsnelheid willen

Als ik op netco-fpi-ifo.fourstack.nl kijk, is er op mijn adres geen pair bonding beschikbaar.
Als ik bij mijn buren kijk (appartement complex) is daar wel pair bonding beschikbaar.

Welke is nu juist?
7311XJ 345 - 32 Mb
7311XJ 353 - 65 Mb (bovenburen)
icon

Beste antwoord door Enterprise 27 januari 2016, 17:37

Maar hoe kom ik er achter of ik 1 of 2 aderparen heb?
En kan het zijn dat het ene appartement er 1 heeft, en een ander 2?

Dat weet je inmiddels want dat geeft de administratie van KPN aan in de link van fourstack.
Als die aangeeft dat bonding niet beschikbaar is dan is er 1 aderpaar beschikbaar i.p.v 2.
In het ISRA-punt kunnen wel twee aderparen aangesloten zijn, maar deze zijn in de centrale niet aangesloten.

En het is mogelijk dat er verschillen zijn in de aanleg van de appartementen vwb de aanwezige aderparen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Of het juist is of niet zal niet uit maken voor de eindconclusie. Telfort levert geen pair-bonding.
Niet?

Dan moeten we maar eens naar een andere provider gaan kijken.
Maar als er sowieso geen pair bonding beschikbaar is, dan heeft dat natuurlijk geen zin.
Reputatie 8
Badge +19

Maar als er sowieso geen pair bonding beschikbaar is, dan heeft dat natuurlijk geen zin.

Klopt...
Pair bonding is alleen mogelijk als er twee aderparen zijn aangesloten tussen de centrale/straatkast en het ISRA-punt in je woning.
En dat is niet bij alle aansluitingen het geval...

Pair bonding is alleen mogelijk als er twee aderparen zijn aangesloten tussen de centrale/straatkast en het ISRA-punt in je woning.
En dat is niet bij alle aansluitingen het geval...

Reputatie 8
Badge +19

Dat weet je inmiddels want dat geeft de administratie van KPN aan in de link van fourstack.
Als die aangeeft dat bonding niet beschikbaar is dan is er 1 aderpaar beschikbaar i.p.v 2.
In het ISRA-punt kunnen wel twee aderparen aangesloten zijn, maar deze zijn in de centrale niet aangesloten.

En het is mogelijk dat er verschillen zijn in de aanleg van de appartementen vwb de aanwezige aderparen.

Reageer