beantwoord

Packetfront modem waarschijnlijk defect

• 20 augustus 2018
  • 15 reacties
  • 303 keer bekeken

Reputatie 1
Sinds vrijdag heb ik geen tv meer en sinds zaterdag ook geen internet.

Heeft iemand ervaring, hoe lang het duurt voordat dit Packetfront modem wordt vervangen door een monteur.

De familie begint te klagen namelijk ☹️
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 25 augustus 2018, 09:29

Goed om te lezen dat het weer werkt! Ik heb de terugkoppeling van de monteur bekeken en het lijkt erop dat er inderdaad iets in de centrale is aangepast en dat de monteur daarna bij jou de aansluiting ook heeft nagelopen en wat heeft vervangen bij jou thuis.
De familie en jijzelf kunnen nu weer tv kijken en internetten dus 🙂
Bekijk reactie

15 reacties

Heb je de storing al ergens gemeld?
Reputatie 1
Ja, bij de helpdesk.
En probleem is onderkend, en vervanging toegezegd?
Staan je gegevens in je profiel? Dan kan webcare eea nakijken.
Reputatie 1
Jazeker, vervanging is toegezegd. Zij geven aan niet te kunnen zien, wanneer de monteur langs komt. Vandaar mijn vraag ☺️
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Rlion, ik kan me voorstellen dat de familie begint te klagen. Sinds vrijdag zonder verbinding zitten is erg lang. Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie ook geen datum staan voor een monteur hiervoor. De melding die hiervoor was aangemaakt lijkt niet goed gegaan te zijn, dat kan verklaren dat er nog geen monteur bij stond. Ik heb nu een nieuwe melding aangemaakt, zodat dit alsnog geregeld kan worden.
Reputatie 1
Hartelijk dank voor je reactie. Helaas krijg ik keer op keer te horen, dat het niet in het systeem staat. Er wordt dan weer eennieuwe registratie gedaan.
Het zou fijn zijn dat er achteraan wordt gebeld, zodat er vandaag daadwerkelijk iets gaat gebeuren om het probleem te verhelpen.
Reputatie 1
Weer een dag zonder TV en internet. Helaas nog niets bekend over de voortgang ☹️.
Reputatie 8
Badge +11
Het staat in het systeem, zo te zien is het ook in behandeling bij de achterliggende partij nu. Daarmee zijn we een stap verder dan de vorige melding. Ik kan hier niet achteraan bellen, het is in behandeling bij afdelingen die niet telefonisch bereikbaar zijn. Er zal contact met jou opgenomen worden voor de planning, laat je het weten als dat is gebeurd?
Reputatie 1
Hoi Jasper,

Reggefiber heeft inderdaad contact met mij opgenomen. Vrijdagochtend komt er een monteur langs. Fijn dat er eindelijk voortgang is te melden.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is inderdaad fijn! Laat je ons vrijdag weten hoe het afloopt?
Reputatie 1
Dat zal ik doen.
Reputatie 1
Ik heb op dit moment weer tv en internet. Het vreemde is alleen dat de monteur nog langs moet komen.
Reputatie 1
Monteur is net langs geweest. Alles ziet er goed uit. Mogelijk is gisteren iets in de centrale gebeurd waardoor de verbinding hersteld is.
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het weer werkt! Ik heb de terugkoppeling van de monteur bekeken en het lijkt erop dat er inderdaad iets in de centrale is aangepast en dat de monteur daarna bij jou de aansluiting ook heeft nagelopen en wat heeft vervangen bij jou thuis.
De familie en jijzelf kunnen nu weer tv kijken en internetten dus 🙂
Reputatie 1
Hoi Jasper, zeker fijn dat we weer online zijn🙂.

De monteur heeft verder niets vervangen, de verbinding was een dag eerder al hersteld.

Reageer