paar dagen glasvezel Tv en Internet daarna stilte

• 6 januari 2014
  • 1 reactie
  • 1489 keer bekeken

Ik heb sinds kort glasvezel via Telfort, all in one.
Een aantal dagen heeft dit prima gewerkt, maar net voor kerst viel het beeld stil en er was geen beweging meer in te krijgen.
Met de kerst natuurlijk geen service gehad en pas zaterdags na kerst kwam er een monteur met de handen op de rug gebonden en geblinddoekt.
Hij mocht enkel en alleen het modem vervangen, maar dat zette geen zoden aan de dijk. Dit is toch uiterst klantonvriendelijk.

Sindsdien is het vanuit Telfort helemaal stil, je hoort niets over eventuele voortgang en ook vanuit de KPN die beheerder is van het netwerk.
Diverse keren gebeld met Telfort, maar dat zet ook geen zoden aan de dijk.
Je staat helemaal machteloos en Telfort verschuilt zich vanuit de voorwaarden (overmacht) achter de netwerkbeheerder KPN.
Volgens de consumentenwetgeving kan dat helemaal niet, ik heb geen contract met de KPN, Telfort wel. Dus Telfort blijft verantwoordelijk.

De vraag is echter hoe lang je zoiets moet pikken voordat je kunt zeggen: Haal de boel maar weer op, jullie voldoen niet aan de reële verwachtingen die ik als consument heb.
Je moet er niet aan denken dat je er voor je werk of zaak afhankelijk van bent. Ik ben zelf net verhuisd en je wilt diverse zaken via internet regelen. Hoe dan?
Bij Telfort staat daar niemand bij stil!

Ik heb het eigenlijk wel gehad met glasvezel na deze korte introductie en met Telfort ook, ik zou er het liefst zo snel mogelijk vanaf willen.
Ze hebben veel begrip voor de situatie, daar zijn ze goed in getraind, maar dat helpt je niet verder.

1 reactie

Badge +1
@TeeMaster,

Vervelend dat je nog geen oplossing hebt ontvangen. Ik zoek dit graag verder voor je uit. Kun je jouw gegevens sturen via privébericht? Wanneer ik de gegevens heb ontvangen, kan ik dit verder uitzoeken.

Lotte

Reageer