P-2812HNU-F1 redirect nat port naar intern server gaat mis

• 20 januari 2013
  • 80 reacties
  • 22852 keer bekeken

Toon het eerste bericht

80 reacties

Badge
Ook ik heb onlangs een Synology NAS in gebruik genomen en een aantal poorten (o.a. HTTPS, IMAPS en SMTPS) geforward naar mijn NAS met (uiteraard) vast IP-adres. Kennelijk is het probleem nog steeds niet verholpen in firmware V3.11(TUE.5)-2_20130819 aangezien ook bij mij na enkele uren of soms dagen de poorten lijken "dicht te klappen". Mijn eigen webmail is dan niet meer vanaf mijn LAN maar wel vanaf het WAN te benaderen. Een herstart van de ZyXEL P-2812HNU-F1 doet weer even wonderen.

Hoe en wanneer gaat Telfort dit oplossen?
Ik heb hetzelfde probleem sinds deze firmware is geinstalleerd.
Eergisteren heb ik de router gereset naar factory defaults en alle configuratie met de hand weer ingevoerd (zonder een backup te restoren), maar vandaag waren de nat rules weer kapot.
Kan de update misschien weer terug gedraaid worden ? Of is het anders mogelijk de standaard Zyxel firmware op de router te flashen ?

Wauw, dit is al meer dan een jaar geleden en nog niet opgelost :)
Ben best tevreden met Telfort, maar dit is toch wel een beetje jammer...
Hi, I think I have the same problem 

I am trying to set a port forward to see my security camera over the
internet but it is not working.

I have already configured the port forward as described in this
tutorial but it simply don't work.

https://forum.telfort.nl/overig-internet-272/uitleg-nat-port-forward-instellen-31531/

If a use those online service to check if a port is open it always
shows the all ports are closed.

Can anybody help me?
Badge +1
Ik heb dit probleem ook. Ik heb een port forward naar een webcam die er regelmatig mee ophoudt. Als ik de router reboot werkt het weer een tijdje. De webcam was via wifi verbonden met de router. Ik heb hem nu aan een draadje. Met het draadje gaat het wel iets beter. Ik hoef de router nu minder vaak te rebooten.
Je moet Telfort bellen. Ze helpen je goed aan de telefoon. Ik heb inmiddels de nieuwe modem in mijn bezit die dit probleem niet heeft.

Reageer