beantwoord

Overzetten e-mailadres Lijbrandt naar Telfort

  • 23 oktober 2015
  • 1 reactie
  • 900 keer bekeken

Badge
(21 oktober) ontving ik van Telfort een e-mail met daarin de mededeling dat mijn Lijbrandt e-mailadres wordt overgezet naar Telfort. Ik zou hier niets voor hoeven doen, omdat het overzetten van mijn e-mailadres met bijbehorende instellingen automatisch zou gaan. Gisteren (22 oktober) heeft dit allemaal plaatsgevonden. Nou gebruik ik op mijn computer Outlook van Office 2013 en die haalde na de migratie geen mail meer binnen en kan ook geen mail verzenden.
:@:@ Waarom gaat het bij Telfort nooit eens goed!!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 23 oktober 2015, 15:48

Er zijn al 2 topics over deze problematiek:

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/overzetten-e-mailadres-xms-naar-telfort-52724
en
https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/inloggen-authenticatie-smtpxmsnetnl-veranderd-52467

Je kan je wellicht beter bij 1 van deze 2 aansluiten dan nog een topic openen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

1 reactie

Er zijn al 2 topics over deze problematiek:

https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/overzetten-e-mailadres-xms-naar-telfort-52724
en
https://forum.telfort.nl/glasvezel-285/inloggen-authenticatie-smtpxmsnetnl-veranderd-52467

Je kan je wellicht beter bij 1 van deze 2 aansluiten dan nog een topic openen.